Kuinka moni musta nikki mesetellyt Aksun kanssa?

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Kannattaako tähän sellaisten vastata, kun joku oli jo jossain sherlockina katsonut aksun facebook- kaverit, ja siellä tunnistanut kuvasta jonkun plussalaiseksi? Äkkiäkös täältä sitten yhdistelee nimiä ja nikkejä toisiinsa, jos joku niin haluaa tehdä :|
No moni on siellä muutenkin ihan omalla nimellään, kuvallaan ja kertoo myös nikkinsä. Plussalaiset yhteisössä.
 
vieras
Kuka oli se, joka jonain aamuna kirjoitti tulevansa kertomaan jättipaljastuksen Aksusta työpäivänsä jälkeen, mutta ei koskaan kai sitten palannut kertomaan sitä? Joskus talvella tämä ketju oli.
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen tarina:
Ei sitä tartte hävetä eikä katua, persoonallisuushäiriöisen kohteeksi kun joutuu, niin ei sitä helposti huomaa :hug:
Onneksi ei käynyt tämän pahemmin kellekään. Ja toivottavasti kyseinen henkilö olisi saanut jo apua itselleen ja lapselleen.
Niin, toivotaan ettei käynyt pahemmin.
Kun ei tiedetä mitä tämä ns. aksu on sitten yksityisviesteissä yms. satuillut. On voinut rikkoa ihmisiä, särkeä sydämiä... aiheuttaa ihmisille pettymyksiä, häpeää ja vaikka mitä. Raakaa peliä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuka oli se, joka jonain aamuna kirjoitti tulevansa kertomaan jättipaljastuksen Aksusta työpäivänsä jälkeen, mutta ei koskaan kai sitten palannut kertomaan sitä? Joskus talvella tämä ketju oli.
Muistan tämän ketjun, löytyisköhän se vielä :p :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Kannattaako tähän sellaisten vastata, kun joku oli jo jossain sherlockina katsonut aksun facebook- kaverit, ja siellä tunnistanut kuvasta jonkun plussalaiseksi? Äkkiäkös täältä sitten yhdistelee nimiä ja nikkejä toisiinsa, jos joku niin haluaa tehdä :|
Ja joku kirjoitti erttä 4 kaveria oli.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Kannattaako tähän sellaisten vastata, kun joku oli jo jossain sherlockina katsonut aksun facebook- kaverit, ja siellä tunnistanut kuvasta jonkun plussalaiseksi? Äkkiäkös täältä sitten yhdistelee nimiä ja nikkejä toisiinsa, jos joku niin haluaa tehdä :|
Hmm.. mä lisäsin aksun fb kamuks eilen.. uteliaisuuttani taas, mut eihän sillä ees ollu kun 4-5 kaveria siellä.. tänään selasin profiilin läpi ja poistin sen jälkeen kavereista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Aika moni nainen viestitteli heti kaksplussan miehelle..

Taitaa käydä muillakin miehillä kova sutina ja mesettely.. :eek:

Itse en edes kiinnittänyt koko aksuun huomiota... :ashamed:
mullekin joku laitto viestiä,et hänet saa lisätä meseen..joo ei kiitos :eek: :$
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Minä olen.
Ja kadun sitä :ashamed:
No mutta mistä sitä voi rtietää jos joku huijaa :hug:
Eikä aksu olisi varmaan jäänyt kiinni ellei olisi kirjoitellut aksuna vaikka kirjoittajan piti olla sariel.
:attn:
Aksuhan jäi kiinni huijaamisesta jo ennen tätä episodia.
Mutta ei näin pahasti ja selvästi.
 
:(
Mulle aksu ainakin kertoi ihan älyttömiä juttuja :( siis lapseen liittyviä ja itseensäkkin, ajattelin vain että voi lapsi ja miesraukkaa, nyt käsitän :(
tuntuu vain jotenkin niin hurjalta, että on noin hyvin onnistunut uskottelemaan että on mies, ja samalla että on nainen. Kuvitteleekohan hän että on molemmat ja kummallekkin on tapahtunut samoja asioita, en ihan ymmärrä millainen tällainen ihminen oikein on, ilmeisesti kärsii jostain psyykkisestä sairaudesta. Eilen vielä tunsin vihaa, mutta nyt jo sääliä. Toivottavasti tajuaa hakea apua, tuo ei ole enää normaalia, kun on noin pitkälle mennyt tuon kanssa, syystä että??
 
ouo
Mulle tulee tosi surullinen olo tästä ihmisestä, joka on aksun takana. Toivottavasti hänellä ja hänen lapsellaan on kaikki kunnossa. :(
Tietenkin kurjaa niidenkin puolesta, jotka kokevat tulleensa tässä huijatuiksi.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tiedän nimen ja eilen sit tarkistin onko sellaista tyyppiä edes olemassa enirosta niin ei.
no eniro nyt ei ole mikään hlötietorekisteri, eli ei todista mitään. samanniminen tyyppi kyllä suomesta löytyy, mut on eri näköä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Aksuhan jäi kiinni huijaamisesta jo ennen tätä episodia.
ja useempaankin kertaan puhu ihan ristiin. mutta kaikki varottelijat oli vaan "pahansuopia ja kateellisia" :/
Ei minun mielestäni ainakaan olleet pahansuopia tai kateellisia :eek:
Hän osasi huijata. Ei sille minkään voi. Ja minä uskoin mutta sillekään ei minkään voi.
Hyvä että kuitenkin muuttui oudoksi ja selkisi koko asia.

Surullista tämä minusta vain on :( Tulee surkumieli kun ajattelen asiaa.

Minullakin on hänen nimensä tiedossa mutta en ole kyllä ottanut selvää että onko sellaista ihmistä olemassa vai ei. Enkä aio ottaakaan. Aion unohtaa koko jutun etten rupea murehtimaan hänen lapsensakin kohtaloa :/
 
referoikaa
Multa aksu pyysi rahallista apua! Lupasin mutta jäi, ja nyt pyysi taas!

Olen ollut pitkään poissa täältä, pari viikkoa, voitteko lyhyesti kertoa miten aksu on huijannut?????
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Ei minun mielestäni ainakaan olleet pahansuopia tai kateellisia :eek:
Hän osasi huijata. Ei sille minkään voi. Ja minä uskoin mutta sillekään ei minkään voi.
Hyvä että kuitenkin muuttui oudoksi ja selkisi koko asia.

Surullista tämä minusta vain on :( Tulee surkumieli kun ajattelen asiaa.

Minullakin on hänen nimensä tiedossa mutta en ole kyllä ottanut selvää että onko sellaista ihmistä olemassa vai ei. Enkä aio ottaakaan. Aion unohtaa koko jutun etten rupea murehtimaan hänen lapsensakin kohtaloa :/
eikun tarkotan niitä paria ketjua, joissa tuotiin ihan selkeästi tämän kirjoittajan valheellisuus esiin, niin siellä jotkut vain jankkasivat tuon kateuskorttinsa kanssa kieltäytyen uskomasta tosiasiaa. no, taisi olla melkoinen pudotus joillekin tuo asian paljastuminen.
 
ahdistunut
Sen lapsen kohtalo mua eniten surettaa. Toivottavasti joku läheisistä ois tehnyt aikapäivää sitten ls-ilmon, niin että pojalla ois turvallinen kotiympäristö missä kasvaa :(
 
Poliisille!!
Rikosilmoitusta vaan kehiin jokainen, joka on ollut tuon aksun kanssa mesessä tms. On huijannut naisia näköjään ympäri nettiä, kerjännyt rahaa ja oikeesti ne on tainneet mennä huumeisiin ja aineisiin sitten kaikki!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä