Kuinka moni muu odottaa jo kevättä ja kesää?

  • Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti
-
En odota. Mä vihaan kesää siitä syystä että en voi kulkea hameessa tai sortseissa idioottien ihmisten takia jotka tuijottaa.

Jumankauta mulla on arpiset jalat ja pahkuraiset polvet mut en voi mitään. Lasten tuijotus ei niin haittaa mut että aikuiset naiset ja teinitytöt, ne on niitä pahimpia. Pelkään sanovani rumasti joten pakko pukeutua pitkiin housuihin..
 
"vieras"
Kesä on ihanaa aikaa, kun on tarpeeksi lämmintä ja aurinkoa. n. +25C olis hyvä lämpö. Tosin toivon että ensi kesä voisi olla hieman viileämpi kun laskettuaika on ihan heinäkuun lopussa. Mutta ehdottomasti kesää odotan.
 
"Vieras"
Kevättä odotan, olen jo kyllästynyt lumitöihin. Jos ei tarvitsisi lähteä aamuisin lumen sekaan ajelemaan, olisi talvikin ihan mukavaa aikaa. Kesäisin on ihan liian kuumaa, ainakin viime kesänä.
 
Pidän keväästä sen jälkeen kun lumet on sulaneet. Kesä on suosikkivuodenaikani, ihanin lämpötila on 25-35 astetta. Viime kesänä ei ollut edes kuuma, siis ulkona. Sisällä välillä, kun meillä ei ole ilmastointia ja sisälämpötilat oli välillä reilusti yli kolmenkymmenen. Mutta mieluummin kuuma kuin kylmä. Nyt paleltaa sisällä ja ulos ei tee oikein mieli.
 
Vois kyllä kevät jo tulla! Pidän talvesta myöskin, mutta nyt tuntuu siltä että tätä kylmyyttä ja pimeyttä on ollut jo ihan tarpeeksi.. Odotan aurinkoa, ja sitä, että pihalla voi olla ilman että tarvii kiivetä noissa lumikasoissa.. :D
 

Yhteistyössä