kuinka moni on joskus jätetty/ jättäny tekstarilla?

:ashamed: En suoranaisesti jättäny, enkä tullu jätetyksi. Sovittiin vaan tekstarein yhden ihanan miehen kans aikanaan, ettei seurustelusta tule mitään pitkän välimatkan takia. ja uskon oikeasti, että jos välimatkaa ei olis ollu niin paljoa, niin hän olis voinu olla mun elämänkumppani..... Vieläkin menee kylmät väreet...
 
harmaa nyt
Joo mut on jätetty tekstarilla joka meni näin suurinpiirtein: Jos rakastat jotain,päästä se vapaaksi.Jos se ei koskaan palaa,niin unohda se,mutta jos se palaa takaisin luoksesi niin rakasta sitä ikuisesti.

Ja kuten arvata saattaa ei palannu takasin luokse...
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Onneks silloin, kun en ollut viel vakiintunut, ei ollut tekstareita keksittykään. Koska mä oisin polttanut kaikki päreeni jos mut noin tylysti ois lempattu. :kieh:

No ainakin hyvä mun tapaukses et oli ne tekstarit :D
KOhteli mua tosi röyhkeesti niin mä sit lemppasin tylysti :D
En ois varmaan mitään sille ilmottanu vielä tänäkään päivänä jos ei viestejä olis :ashamed:
 
Hahhaaa.. Siis minä olen ollut mieheni kanssa yksissä yli 20 vuotta ja sitä ennen ehdin muutaman kanssa hellustella -takuulla ei tekstareilla jätetty kun ei ollut kännyköitäkään silloin! Jos oli puhelin jossa oli näppäiltävät numerot niin halleluja, siinä oli ihmettä kerrakseen... :whistle:
 
:(
Mä olen jättänyt. Mua ei olla jätetty tekstiviestin välityksellä. Oli suhde mieheen, jolla avovaimo ja lapsia, silloin jätti mut, ei enää vastannut viesteihin, kyseilyihin, sähköpostiin, puheluihin... Olin silloin 17v. Maailmani kaatui.
 

Yhteistyössä