Kuinka moni on potkaissut munille?

  • Viestiketjun aloittaja Ballbuster
  • Ensimmäinen viesti
"Vierailija"
Hyvä ,että vinkkasit noista hai-saappaista. Minä pidän niitä myös usein sisällä jalassa. Minäkin olen samaa mieltä kuin sinäkin , että itsepuolustuksessa ne on hyvät. Ja siitä potkmisesta. Yksi ahdistlelija yritti napata minut pusikkoon , mutta minä rimpuilin irti. Minulla oli tietenkin hai-saappaat jalassa. Ja sitten minä potkin oikein kunnolla sitä tyyppiä munille. Se sai oikein kunnolla hai-saapasta.
 
"Vierailija"
Minäkin olen selllainen nainen , joka käytän hai- saappaita paljon. Pidän niitä paljon sisällä jalassa, ja autoilussa ne on ihan parhaat. Koska tämä aihe on munille potkiminen, niin punaista hai-saapasta annoin kerran munille. Tulin eräänä iltana kotiin autoilemasta, ja tietenkin ne oli jalassa. Parkkipaikalla mies hyökkäsi kimppuuni, ja yritti varmaan raiskausta. Mutta sain sitä sen verran tuupattua irti itsestäni, että pääsin potkaisemaan sitä munille. Minähän potkin siltä munat varmaan aika pehmeäksi. Hän lähti siitä hoippumaan poispäin ,ja minä riensin äkkiä kotiin. Sisällä oli mukava olla punaiset hai-saappaat jalassa, sillä tuli sellainen tunne , että nämähän ovat potkimisessa tosi hyvät.
 
,,,
Ai että, kun tätä ketjua lukee. Pitääkin laittaa muistiin, kun joku palstamamma munan puutteessa tulee baaritiskillä koplaamaan, laittaa kyynärpää leegoihin tai polvella pillulle. Oppisivat ainakin siinä hampaita sylkiessään pitään näppinsä kurissa ;) Tasa-arvoa nääs!
 
näin tehdään!
Ai että, kun tätä ketjua lukee. Pitääkin laittaa muistiin, kun joku palstamamma munan puutteessa tulee baaritiskillä koplaamaan, laittaa kyynärpää leegoihin tai polvella pillulle. Oppisivat ainakin siinä hampaita sylkiessään pitään näppinsä kurissa ;) Tasa-arvoa nääs!
Nimenomaan!

 
Kuka ansaitsee lisääntymiskykyisen raiskaajan sisälleen? Ei kukaan ja se, joka kuvittelee niin ansaitsee kyllä potkun munilleen ja joka tekee niin joutais kuohintaan, mutta sillä ei ketään rankaista vaan pikkusakoilla.

Miksi Et tajua sitä, että kenelläkään ei ole oikeus raiskata tai yrittää sitä?
Mua ei yhtään haittais, että laissa olisi pykälä, joka suorastaan vaatisi potkaisemaan munille raiskaajaa.
Silloin jokainen raiskaaja tietäisi mitä odottaa, kun yrittää tuhota toisen ihmisen. Tuskin se kuitenkaan vähentäisi raiskauksia, eli itse teoillaan pyytävät päästä potkituksi nivusiin.

Eikö haittais yhtään, että sut/lapsesi/äitisi raiskataan? Ja vain sen takia, että raiskaajan pallit säilyy kivuttomina ja lisääntymiskykyisinä? Mihin sellainen ihminen tarvii sukuelimiä, joka ei tiedä miten ja milloin niitä käytetään?!

Pitäis raiskaajan tuomioon sisältyä, et uhri saa kuohia miehen valitsemallaan tavalla. Jokohan tuo pelote tepsis neekereihin ja muihin saatanan väkisin makaajiin
 
No näin miehenä sanon et naisiin ei saa luvatta koskee, jos näin tekee, niin nainen on oikeutettu monttaan munille kyllä. Mua on myös potkittu munille kouluaikoina ja sit nyt aikuisenaki, syynä ei oo ollu ahdistelu, vaan vittuilu, no vittuilu loppu siihen potkuun siltä kerralta... en voi siitä suuttuu, mustasilmää ois ikävämpi selitellä tämän naisen läsnä ollessa
 
vierailija
Saatanan sadisti-akat, toivottavasti saatte samalla mitalla takaisin. Että tyyliin jostain miehestä on kiihottavaa potkia naisia haaroihin. ( ja se mies tekisi niin ihan itsepuolustuksena vaa , ) Ja katsoa kun akka ulvoo alapää hellänä. Toivon teille sadisti-akat kunnon potkua haaroihin, !!!!!!!!! jos ette tajua miten akkaa potkaistaan, niin haluatteko että tulen näyttämään, ha??!!!!!!!!!!!!
 
vierailija
No näin miehenä sanon et naisiin ei saa luvatta koskee, jos näin tekee, niin nainen on oikeutettu monttaan munille kyllä. Mua on myös potkittu munille kouluaikoina ja sit nyt aikuisenaki, syynä ei oo ollu ahdistelu, vaan vittuilu, no vittuilu loppu siihen potkuun siltä kerralta... en voi siitä suuttuu, mustasilmää ois ikävämpi selitellä tämän naisen läsnä ollessa



kommentti: No näin NAISENA itse sanon et miehiin ei saa luvatta koskee, jos näin tekee, niin mies on oikeutettu mottaan haaroihin kyllä, kuten toisinkin päin. Muistaakseni minua on potkittu haaroihin kouluaikoina ja sen jälkeenkin, syynä ei oo ollu ahdistelu, vaan vittuilua , no kyllähän se vittuilu loppu siihen potkuun siltä kerralta.. en minäkään voi siitä suuttuu.. mustaa silmää ois ikävämpi selitellä tämän miehen läsnä ollessa.
 
vierailija
Kuinka moni on potkaissut miestä kiveksiin?
En ole potkinut ketään kiveksiin, mutta itse olen saanut potkuja kiveksille tuhansia kertoja. Koulussa se oli aika normi, että potkittiin munille aina kun vain ei ollut valppaana ja porukalla nauramaan sitten sen ympärillä joka maassa ähki muniaan pidellen. Vanhempana sitten pari kertaa hakattu ja muniinhan sitä tietysti silloin sitä iskua tulee. Ja aina välillä joku nainen humauttaa polvella tai jalalla kasseille. Eikö se nyt ole ihan arkipäivää, että miehiä potkitaan pusseille?
 
vierailija
Yhen kerran naisen kanssa tappelut. Tappelu päättyi siihen että mää lähdin ambulanssilla sairaalaan.

Tää tappelu maksoi mulle lisääntymiskyvyn, sain toki korvaukset tältä naiselta, mutta v*tuttaa silti.

En ole tämän jälkeen enää tapellut kenenkään kanssa, enkä tappelee.
 

Yhteistyössä