Kuinka moni tänään ottaa pari olutta ja kattoo miehensä kanssa jääkiekkoo!!

Turkilmas
Mä niin toivoisin että tuo hemmetin jääkiekko olis jo ohi. Ei olutta tähän taloon ja ukon kai täytyy saada tuo matsi katsoa, ite en kyllä kirveelläkään kattele :kieh: :snotty:

Ja jotta olisin perusteellinen vastarannan kiiski tässä ketjussa, niin mä toivoisin että Blues voittais mestaruuden B)
 
Jokerifani
Katsomme koko perhe jääkiekkoa, ilman olutta. Jokereiden pelien aikaan herkuteltiin muilla herkuilla, nyt kun kannatamme Bluesin voittoon niin tuijotetaan vaan ruutuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kahvikissa:
poika kysy illalla silmät suuren iskältä kun se siinä vähän tuuletti että onks noi kärpäset iskä tosiaan noooin hyviä :D
Ihana!! Mun kummipoika oli kärppämatsissa huutanut kun tuli hiljaista ja kärpillä oli tökkiny peli et "herätyskello kärpät" :D Kuunnellu ku toiset huudellu vissii et "herätys, kärpät" =)
 
Lätkältä en voi välttyä, mutta ei haittaa. Oletettavasti kökin koneella ja kurkin välillä selkäni taakse telkun suuntaan. Olutta... Juu, voisin ottaa, toisaalta saattasin jättää oluet huomiselle... :whistle:
Rahkaa mässätään ainakin :D

Ja Bluuuussssia kannatan!! Ois se tylsää jos sama joukkue voittaa SM:n kahesti peräkkäin B) :whistle:
 

Yhteistyössä