Kuinka moni tänään ottaa pari olutta ja kattoo miehensä kanssa jääkiekkoo!!

Alkuperäinen kirjoittaja kahvikissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
Alkuperäinen kirjoittaja kahvikissa:
poika kysy illalla silmät suuren iskältä kun se siinä vähän tuuletti että onks noi kärpäset iskä tosiaan noooin hyviä :D
:D Meillä neiti kannusti koko eilisen pelin ajan Tutoa... :whistle: :LOL: (Mitäs sen sitten väliä vaikkei se pelannutkaan?!? :eek: )
ei mitään,pääasia on hyvä fiilis :D
Ja fiilistä tosiaan riitti, vaikka muilla jakaa... Mikä pettymys kun peli kesti vaan kolme erää, eikä jääkonettakaan näytetty koko aikaa... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Juu, ajattelin käydä ostamassa pari pulloa ja katsoa matsin.

Ilman miestä tosin se ei juo kaljaa, eikä kato jääkiekkoa :whistle:

Mä eilen vitsailinkin sille että mä oon perheen äijä, makaan soffalla, juon kaljaa ja katon lätkää :LOL:
Kuulostaa tosi hyvältä!!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Eli siis illalla blues-kärpät? Monelta? Meillä taidetaan katsoa tänään lätkää... :/ , no katsottu joka ilta siitä lähtien kun taas pelit alkoi...
Lähetys 18.00 ja peli starttaa 18.30
Ok...taidan päästä lenkille rauhassa, ei ainakaan kiire lenkkipolulle miehellä samaan aikaan! Mulla on vastareaktio lätkään...ei jaksa kiinnostaa pätkääkään! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Juu, ajattelin käydä ostamassa pari pulloa ja katsoa matsin.

Ilman miestä tosin se ei juo kaljaa, eikä kato jääkiekkoa :whistle:

Mä eilen vitsailinkin sille että mä oon perheen äijä, makaan soffalla, juon kaljaa ja katon lätkää :LOL:
Kuulostaa tosi hyvältä!!!! :D
Ai tuo että mä oon perheen äijä vai että mä makaan sohvalla.. :saint: :LOL:

No juu, lätkä ja bisse on tehty kuin toisiaan varten ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Juu, ajattelin käydä ostamassa pari pulloa ja katsoa matsin.

Ilman miestä tosin se ei juo kaljaa, eikä kato jääkiekkoa :whistle:

Mä eilen vitsailinkin sille että mä oon perheen äijä, makaan soffalla, juon kaljaa ja katon lätkää :LOL:
Kuulostaa tosi hyvältä!!!! :D
Ai tuo että mä oon perheen äijä vai että mä makaan sohvalla.. :saint: :LOL:

No juu, lätkä ja bisse on tehty kuin toisiaan varten ;)
No, nuo kaikki!! Kuulostaa just minulta :D
 
Christina
Juu mekin Kärppiä kannustetaan, tosin olutta ei kyllä ole...Ja isäntä on töissä, joten mä ja tytöt sitten vaan hurrataan Kärpät voittoon :D
Meidän pieninkin huutaa että " Pääpä! Pääpä!" :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä niin toivoisin että tuo hemmetin jääkiekko olis jo ohi. Ei olutta tähän taloon ja ukon kai täytyy saada tuo matsi katsoa, ite en kyllä kirveelläkään kattele :kieh: :snotty:

Ja jotta olisin perusteellinen vastarannan kiiski tässä ketjussa, niin mä toivoisin että Blues voittais mestaruuden B)
Sä et nyt ajatellu ihan loppuun asti toivoessas bluesin voittoa.

Meillä kanustetaan tänään bluesia ihan sen takia, että tulis mahdollisimman monta peliä vielä.
 
Blues kyllä voittoon. Siis ihan kultaan asti. Eiköhän Kärpillä noita voittoja jo ole ihan riittämiin. Joskin on Jokereillakin ja Tapparalla. Tänä vuonna Bluesilta jymy-yllätys ja kultaa Espooseen, ensi vuonna on sitten Pelicansien vuoro niin saa tämäkin tyttö juhlia. Vaikka Pelicansien mahdollisuudet kultaan on aika huonot. Mutta saahan sitä toivoa.

Ja joo, katsotaan koko perheen voimin, jopa tuo melkein 7kk tyttö katselee mielellään sylissä kirahvinsa kanssa. Eli ei meillä olutta oteta, vaikka sitä jääkkärissä jokunen pullo onkin. Kaljoittelu (jopa pullo tai kaksi) on sitten ihan muulloin kun silloin kun on tyttö kotona.

Turkilmas: nähtävästi me taas tässä taistellaan muita vastaan :D
 
vieras
Ei ole miestä ja vaikka olisikin niin en todellakaan katso jääkiekkoa jos ei ole MM-matsi menossa. Joten siis katson illalla rauhassa jotain ihan muuta, ilman kaljaa ja ilman mitään sipsejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Blues kyllä voittoon. Siis ihan kultaan asti. Eiköhän Kärpillä noita voittoja jo ole ihan riittämiin. Joskin on Jokereillakin ja Tapparalla. Tänä vuonna Bluesilta jymy-yllätys ja kultaa Espooseen, ensi vuonna on sitten Pelicansien vuoro niin saa tämäkin tyttö juhlia. Vaikka Pelicansien mahdollisuudet kultaan on aika huonot. Mutta saahan sitä toivoa.

Ja joo, katsotaan koko perheen voimin, jopa tuo melkein 7kk tyttö katselee mielellään sylissä kirahvinsa kanssa. Eli ei meillä olutta oteta, vaikka sitä jääkkärissä jokunen pullo onkin. Kaljoittelu (jopa pullo tai kaksi) on sitten ihan muulloin kun silloin kun on tyttö kotona.

Turkilmas: nähtävästi me taas tässä taistellaan muita vastaan :D
Ei meidän nälkä mestaruuksia kohtaan kuole. Kärpät on pitkän rämpimisen jälkeen 2000-luvun joukkue ja on kovalla työllä ansainnut paikkansa liigan kärjessä!!!!
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä niin toivoisin että tuo hemmetin jääkiekko olis jo ohi. Ei olutta tähän taloon ja ukon kai täytyy saada tuo matsi katsoa, ite en kyllä kirveelläkään kattele :kieh: :snotty:

Ja jotta olisin perusteellinen vastarannan kiiski tässä ketjussa, niin mä toivoisin että Blues voittais mestaruuden B)
Sä et nyt ajatellu ihan loppuun asti toivoessas bluesin voittoa.

Meillä kanustetaan tänään bluesia ihan sen takia, että tulis mahdollisimman monta peliä vielä.
Shit shit shit :headwall: :headwall: :headwall: . Sori Kirvash ja kumppanit, mutta mun on nyt pakko olla takinkääntäjä. Musta tuli just nyt Kärpät-fani kun kerrottiin että muuten kiekko vielä vaan jatkuu ja jatkuu...

GO KÄRPÄT GO B) B)
 
NallePuh
Pari olutta varmaan otetaan mut jääkiekkoa ei katota. Mies jos urheilua seuraa niin ainoastaan rallia. Ei kato edes formulaa ja voi kun olen onnellinen kun itekin inhoan katsoa urheilua paitsi sitä rallia =)
 

Yhteistyössä