Kuinka monta kertaa olet kokenut rakastumisen 100%

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinka monta kertaa olet kokenut ns. totaalisen rakastumisen. Ja totaalisella tarkoitan myös sitä, että rakastuminen täyttyy. Eli saat myös vastarakkautta. Minun näkemyksen mukaan nimittäin todellinen rakkaus toteutuakseen vaatii molemmat osapuolet. Eli mitään yksipuolista "rakastumista" en laske.

Minuun on ihastuttu, minä olen ihastunut. Mutta rehellisyyden nimissä koskaan ei ihan kaikki ole osuneet kohdalleen. Mieheni kanssa oli toki se hyvä vaihe alussa, ehkä rakastuminenkin. Ainakin silloin ajattelin niin, mutta jälkikäteen olen tajunnut, että se ei tainnut olla ihan sitä.

Rakkaudesta puhutaan paljon. Ja sanotaan, että kukaan ei jää siitä osattomaksi. Mutta minun mielestä suurin osa jää.
 
Mutta aapee, eikö ois myös vertailuna kerrottava, montako kertaa on rakastunut mutta jäänyt paitsi vastarakkaudesta?


Viisi miestä kummittelee mun mielessä. Yksi oli poikaystäväkin pari vuotta mutta mä taisin olla se ainoa rakastunut. Ja yhden muistan taattu vielä kuolinvuoteellani.
 
vierailija
Mutta aapee, eikö ois myös vertailuna kerrottava, montako kertaa on rakastunut mutta jäänyt paitsi vastarakkaudesta?


Viisi miestä kummittelee mun mielessä. Yksi oli poikaystäväkin pari vuotta mutta mä taisin olla se ainoa rakastunut. Ja yhden muistan taattu vielä kuolinvuoteellani.
Mä en tiedä. Teinina olin rakastunut monta kertaa, mutta näin jälkikäteen suurin osa noista oli... niin mitä ne oli? Kaksi tapausta kyllä muistan vieläkin. Just ne joiden kanssa ei ollut yhtään mitään.

Mut varmaan aika lähelle 10 kertaa olen ollut rakastunut ja jäänyt vastarakkaudetta. Muutama näistä oli jopa poikaystävä, mutta vähän sama tilanne kuin sulla että taisin olla se ainoa rakastunut.

Eli onko sulla 2 tapausta, joissa on myös vastarakkautta + 5 jossa ei ole (ml. tuo poikaystävä). Ja kerro toki tuo tarina, jonka muistat vielä kuolinvuoteellasi.
 
Mä en tiedä. Teinina olin rakastunut monta kertaa, mutta näin jälkikäteen suurin osa noista oli... niin mitä ne oli? Kaksi tapausta kyllä muistan vieläkin. Just ne joiden kanssa ei ollut yhtään mitään.

Mut varmaan aika lähelle 10 kertaa olen ollut rakastunut ja jäänyt vastarakkaudetta. Muutama näistä oli jopa poikaystävä, mutta vähän sama tilanne kuin sulla että taisin olla se ainoa rakastunut.

Eli onko sulla 2 tapausta, joissa on myös vastarakkautta + 5 jossa ei ole (ml. tuo poikaystävä). Ja kerro toki tuo tarina, jonka muistat vielä kuolinvuoteellasi.

Siis just noin. Eksä ja nykyinen ovat ne joilta rakkaus oli molemminpuolista.
Heidän lisäkseen olen viidesti rakastunut (ihastumisista erotan ne silleen että tunne on kestänyt yli vuoden).

Eikä se oo tarina. Vaan tyyppi jonka kanssa sulautuu yhdeksi. Joku jonka tuntee väreilynä ilmassa ja tietää että se on täällä jossain vaikkei olisi vielä sitä nähnyt. Joku joka kyllä jakoi ja jakaa yhä sen tunteen, mutta ei meistä vaan ollut pariksi.

Me vaan oltiin täysin eri maailmoisa, täysin eri elämäntilanteessa eikä meillä siis oikestaan ollut edes mitään puhuttavaa :D -Eikä sen väliä. viihdyttiin silti hienosti yhdessä ne noin kymmenen kertaa yön yli ennenko se löysi sen jonka luuli silloin oikeaksi..



Ikinä ei voi tietää. Ehkä joskus, jossain, vielä. Tai sit ei. Nykyinen on mulle tositosi rakas!
 
Lapsesi isä?
Meillä on rakkaita lapsia siunaantunut kolme. Mutta ei, ei ollut lasteni isä vaikka luulin sen joskus olleen. Lasten isän kanssa meillä on äärimmäisen hyvät välit, mutta en rakasta häntä kuten nainen rakastaa miestä. Olemme parhaat ystävät.
Sitten tuli Karvis ja ymmärsin mitä 100% rakkaus on kiihkoineen ja kommunikointeineen.
Hän oli minun ihminen.❤
 
vierailija
Meillä on rakkaita lapsia siunaantunut kolme. Mutta ei, ei ollut lasteni isä vaikka luulin sen joskus olleen. Lasten isän kanssa meillä on äärimmäisen hyvät välit, mutta en rakasta häntä kuten nainen rakastaa miestä. Olemme parhaat ystävät.
Sitten tuli Karvis ja ymmärsin mitä 100% rakkaus on kiihkoineen ja kommunikointeineen.
Hän oli minun ihminen.❤
Mutta pimpulaa ei ole karvikselle tarjolla?
 
Mutta aapee, eikö ois myös vertailuna kerrottava, montako kertaa on rakastunut mutta jäänyt paitsi vastarakkaudesta?


Viisi miestä kummittelee mun mielessä. Yksi oli poikaystäväkin pari vuotta mutta mä taisin olla se ainoa rakastunut. Ja yhden muistan taattu vielä kuolinvuoteellani.
Olen rakastunut ~3 kertaa (tosin 1 kerran 100% kuten aiemmin kirjoitin).
En ole koskaan jäänyt vaille vastarakkautta.
Mahtaa olla paha tunne.
On tuntunut pahalta jo sekin kun on joutunut torjumaan rakkauden johon ei ole kyennyt vastata/enää vastaamaan.
 
vierailija
Olen rakastunut ~3 kertaa (tosin 1 kerran 100% kuten aiemmin kirjoitin).
En ole koskaan jäänyt vaille vastarakkautta.
Mahtaa olla paha tunne.
On tuntunut pahalta jo sekin kun on joutunut torjumaan rakkauden johon ei ole kyennyt vastata/enää vastaamaan.
Kilttimieskin on ollut joutumassa ns. friend zonelle muutamia kertoja mutta olen aina lopettanut yhteydenpidon siihen. Se on kaikkein pahinta kun odottaa vastakaikua mutta saa vain tylyttelyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä