kuinka monta lasta teillä olisi jos et käyttäisi ehkäisyä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu mitä ehkäisyllä tarkoitetaa. Jos tarkoitetaan ehkäisy välineitä tai valmisteita, uskon ettei viittä enempää. Mutta jos olisimme antaneet tulla enemmänkin, niin tuskin olisi viiteen jäänyt.
 
No jos kuopuksen jälkeen en olisi pillereitä aloittanut, eikä olisi ns,keskeytetty yhdyntä käytössä niin varmaankin v.2008 olisi syntynyt kolmas lapsi ;) ja tiedä vaikka tälle vuodelle neljäs!

Keskeytetty yhdyntä kun lipsahtaakin oikeaan aikaan niin raskaana olen ollut 2krt :D
Ei ole tarvinnut juuri yritellä..
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Kaksi, niin kuin onkin. :D Meillä ei käytetä ehkäisyä virallisesti. Ja yhtäkään aborttia en ole tehnyt.
mitä tarkottaa ettei käytä ehkäsyä virallisesti? :)
Mennään ns. keskeytetyllä yhdynnällä.
On varmaan surkea seksielämä?
Itse asiassa meillä on ihan hyvä seksielämä. Keskeytetty ei johdu pakosta vaan ihan muista syistä, joten ei oo haitannu kumpaakaan. :D
 
Jos nyt laskettais, että raskaus kestäis 9 kk, sen jälkeen mulla ei ole menkkoja vuoteen (niinku nyt tällä kertaa) niin.... Hmm. Ehkä kaks tai kolme. Olen ollu muutamassa pitemmässä suhteessa naisten kanssa. Sinä aikana niitä ei olis tullu. Että yks tai kaks olis ehtiny ennen tätä nykyistä tulee.
 
äitee
minulla olisi 8 kpl jos kaikki olisivat saaneet syntyä ja yhtään aborttia en ole tehnyt enkä liioin ehkäisyä käyttänyt 2 noita tuossa nukkuu kyllä niistä 8 kpl:sta . kaikki olisin halunnut!
 
liikaa. varmasti niin monta, että kohtu ei enää kestäisi. raskaudun ehkäisyn läpikin ja kaksi iloista vahinkoa on. olisi varmasti enemmänkin näitä läpipäässeitä jos minulla olisi ollut suhteita mutta ei ole ja osittain tästä nimenomaisesta syystä.
 
vieras
12v ollaan oltu yhdessä. Yksi keskenmeno, 2 lasta ja nyt raskaana, kaikki raskaudet alkaneet 1. tai 2. kierrolla. Alakautta synnytys ei ole onnistunut, että vastaukseksi sanon: en tiedä.
 

Yhteistyössä