Kuinka monta omistat...?

IhanaValo
Mariskooleja ei oo enää yhtään, yhden olin saanut lahjaksi ja kissa pudotti senkin hyllystä.
Muumimukeja on joku kymmenkunta ehkä. Osa hyllyssä ja osa käytössä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mariskooleja?
Muumimukeja?

Mietin vaan että olenko ihan fanaattinen noiden skoolieni kanssa, kun mies jo mainitsi että miten monta rumaa lasikulhoa ihmisellä pitää olla. Minusta ne on kauniita... Muumimukeja meille ei tule kuin kuolleen ruumiini yli. Jotain muumi-jälkiruoka-astioita olen muksuille katsellut synttäri- tai joululahjaksi, mutta ostamatta ovat toistaiseksi jääneet nekin.
Mariskooleja 14, muumimukeja 1.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Muumimukeja 3, ovat käytössä. Mariskooleja 4, ovat edelleen paketeissa. Mukit on saatu lahjaksi. Mariskoolit olen ostanut muistaakseni keräilymerkeillä tms. En oikeastaan tajua että MIKSI IHMEESSÄ?!
Mitä värejä? Mä voisin olla kiinnostunut joistakin.

*muoks* siis skooleista
Jos samoja ku mulla, niin siellä on varmaan jotain vaaleankeltaista ja vaaleanvihreää? Tais olla euromarketin jne. keräys joskus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Muumimukeja 3, ovat käytössä. Mariskooleja 4, ovat edelleen paketeissa. Mukit on saatu lahjaksi. Mariskoolit olen ostanut muistaakseni keräilymerkeillä tms. En oikeastaan tajua että MIKSI IHMEESSÄ?!
Mitä värejä? Mä voisin olla kiinnostunut joistakin.

*muoks* siis skooleista
Jos samoja ku mulla, niin siellä on varmaan jotain vaaleankeltaista ja vaaleanvihreää? Tais olla euromarketin jne. keräys joskus.
Mulla on se sitruunan keltainen itselläkin, mitä muita on ollu keräyksissä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Muumimukeja 3, ovat käytössä. Mariskooleja 4, ovat edelleen paketeissa. Mukit on saatu lahjaksi. Mariskoolit olen ostanut muistaakseni keräilymerkeillä tms. En oikeastaan tajua että MIKSI IHMEESSÄ?!
Mitä värejä? Mä voisin olla kiinnostunut joistakin.

*muoks* siis skooleista
Jos samoja ku mulla, niin siellä on varmaan jotain vaaleankeltaista ja vaaleanvihreää? Tais olla euromarketin jne. keräys joskus.
Mulla on se sitruunan keltainen itselläkin, mitä muita on ollu keräyksissä?

Mulla taitaa olla vielä vaaleansininen..muistelisin että olisi sitä kautta tullut. Monihan noista on lähes samanvärisiä keskenään, ettei niistä pirukaan ota selvää, mikä niiden oikea väri on :LOL: No hiekan ja punaisen kyllä tunnistan, ja harmaan. Moni vielä vaihtaa väriä sen mukaan, onko sisällä vai ulkona :)
 
vieras
Muumimukeja taitaa olla 5
Mariskooleja 1

Yhtään en ole itse hankkinut enkä toivonut... Muumimukit ovat jatkuvassa käytössä mutta Mariskooli piilossa kaapin perällä. Minusta suunnittelu niissä on rumaa. Muumitkin, niin ruma ja sekava värimaailma suurimmassa osassa mukeja: oranssi-vihreä-keltainen yms. (paitsi mörkö ja haisuli).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mitä värejä? Mä voisin olla kiinnostunut joistakin.

*muoks* siis skooleista
En edes muista :ashamed: . Ovat jossain alakerran häkkivarastossa, joten en pääse edes tarkistamaan asiaa.

*muoks. oli joku erikoisempi väri muistaakseni.
Mies sanoi niitä mummuvärisiksi joten oliskohan ollut liila tms. En kyllä yhtään muista.
 

Yhteistyössä