Kuinka monta seksipartneria, ikäsi ja sukupuolitaudit?

  • Viestiketjun aloittaja Kalluppia.
  • Ensimmäinen viesti
Reimari
Ikää 35 partnereita 1. Tauteja 2 vaimolta saatuna. En oo muijalle viitsinyt sanoa mitään, koska sit pitäis nostaa kissa pöydälle hänen "menoistaan". Kyllä, olen lapanen... :(
 
"Kirre"
Mulla ikää 32 ja ihan tarkkaa lukua ei ole, sinkkuaikoina 20-25 -vuotiaana tuli varmaan toista kymmentä per vuosi eli arvelisin mihiä olleen 70-80 (aika paljon). Yhtään ainoaa sukupuolitautia ei ole koskaan ollut.
 
Jopas jotakin
Ensimmäisen seksikumppanin, ja samalla pitkäaikaisen poikaystävän, jäljiltä kaksi sukupuolitautia: herpes ja kondylooma. Tuon jälkeen tauteja ei ole tullut lisää, mutta yksi yhden illan juttu ja kaksi parisuhdetta.

Eli: seksikumppaneita 4kpl, sukupuolitauteja 2kpl ja ikää 37-vuotta.
 
ilolintusi
ikä 30v, seksikumppaneita ollut n. 300-400 (en ole pitänyt kirjaa, toimin seksityöläisenä) ja tauteina kaks kertaa sairastettu klamydia, joista molemmat kerrat vakituisen kumppanin tartuttamia.
 
Klamydian sain alle kahdeksantoistakesäisenä, jommaltakummalta ekoista poikaystävistä.
Sen jälkeen olen ollut fiksumpi ja käyttänyt (avio- ja avopuolisoa lukuunottamatta) aina kondomia ja säästynyt taudeilta vaikka noita partnereita on kertynyt nelikymppisenä kai reilut sata.
 
viera.s
Seksikumppaneita parikymmentä. En ole laskenut tarkkaa lukua, mutta kaksi vakavaa ja pitkää parisuhdetta, toistakymmentä lyhyempää (alle vuoden) seurustelu-/tapailusuhdetta ja oliskohan 3 yhden illan juttua. Ikää 34 ja kerran parikymppisenä ollut klamydia.

Vastaajat eivät muuten taida laskea HPV-infektiota sukupuolitaudiksi, sillä ainakin jonkun sellaisen sairastaa n. 80 % ihmisistä, useimmat tietämättään. Melko todennäköisesti siis sellainen on minullakin ollut, mutta papat olleet aina ykkösluokkaa eikä mitään näkyviäkään muutoksia ole ollut, joten harmia sellaisesta ei ole ollut.
 

Yhteistyössä