Kuinka monta ystävää sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti
Kolme tosi hyvää ja sitten useampia joiden kanssa ei niin tiuhaan tule juteltua. Onhan noita "kavereita" vaikka miten paljon mutta tosiaan tietyt ihmiset valikoituneet ajan saatossa keiden kanssa oikeasti natsaa henkisesti ja keille pystyy avautumaan asiasta kuin asiasta.
 
ylläritär
mulla 2ystävää joiden kanssa kyläilen kerran viikossa.
1ystävä jota tapaan n.1krt/kk.
3kaveria joita tapaan noin n.5krt/v.

Tuo päivittäinen yhteydenpito, mitä kaikki täällä kertoo tekevänsä... Soitatteko, tai vierailetteko ystävienne kanssa muka joka päivä?
Vai tarkoittiko se vain facebookia tai tekstaria tai lyhyttä mailia, jotka ei mun mielestä ole oikeastaan ystävän kanssa vietettyä aikaa.

 
rasvie
4 ystävää, joiden kanssa päivittäin tekemisissä. Tämän lisäksi 5 hyvää ystävää, joiden kanssa harvemmin tekemisissä, mutta yhtä rakkaita :) Ja kaikki ovat olleet ystäviä mulle jo ennen ala-astetta :)

Ja mulle se päivittäin on vähintään jotain tekstaria per päivä. Kyllä mä joka päivä jonkun ystävän/kaverin näen. Joko käyn jonkun luona, joku mun luona tai sit jossain kahvilassa :)
 
äityli 30 v.
Ystäviä on hmmm... kuusi. Tai seitsemän; vaikea vetää rajaa. Olen heidän kanssaan yhteyksissä välillä usein, välillä vain muutamien viikkojen välein- Nytkin yksi ystävä on aasiassa rakentamassa sinnuna uraa. Ei sitä tule sitten niin usein pidettyä yhteyttä! Muutenkin vanhemmiten on alkanut ahddistaa se soitetaan 10 x päivässä -meininki...!

Kavereita on aika paljon. Varmaan parikymmentä, tai enemmän... Näitä kavereita nään useammin kuin ystäviä, koska kavereilla on tällä hetkeellä enemmän samanlainen elämäntilanne kuin itsellä.
 
Vieras
5 ihan sydänystävää joien kanssa olen tekemisissä päivittäin. Sitten on ystäviäjoiden kanssa olen yhteydessä kerran/kaksi viikosa...heitä on ehkäpä n.5. Tunnen itseni onnekkaaksi!
 

Yhteistyössä