kuinka nopeasti etenitte suhteessa? yhteenmuutto? häät? lapset? oliko ylllätys raskaus?

  • Viestiketjun aloittaja "ffff"
  • Ensimmäinen viesti
kakskybä
17v oltiin molemmat kun "alettiin seukkaan". :D

10/10 Alkoi seurustelu, mistä pari viikkoa ja asuttiin käytännössä yhdessä.
6/11 Muutettiin ekaan viralliseen kotiin yhdessä
11/11 Hauvavauva tuli taloon. :p
9/12 Muutettiin omakotitaloon!

Ja tänä kesänä olisi tarkoitus vaihtaa kihlasormukset. :)
 
[QUOTE="ffff";28666978]mietin vaan :))[/QUOTE]

Hmm, no itse en koe, että omalla kohdallani yhteen muuttaminen tai lapset olisivat olleet suhteen kannalta mitään "etenemistä", mutta mutta... no, muutimme yhteen kai muutaman vuoden kuluttua (asuimme aluksi eri paikkakunnilla opintojen ja töiden vuoksi, ja itse asiassa en muista tai tiedäkään tarkkaa päivää, jolloin aloimme asua yhdessä - koska se oikeastaan tapahtui käytännössä ennen kuin muutimme "virallisesti" yhteen). Esikoinen syntyi kymmenisen vuotta suhteen alkamisen jälkeen. Ja ei ollut yllätysraskaus. Häitä ei ole tarkoitus järjestää koskaan.
 
Tavattiin 16.3.2009, yhteen muutettiin virallisesti 1.11.2009 (oltiin kyllä jo monta kuukautta nukuttu kaikki yöt samassa osoitteessa), kihloihin 29.1.2010, naimisiin 16.7.2011 ja poika syntyi 2.6.2012 (oli ihan "suunniteltu" lapsi). :)
 
tavattiin eka kerran 2010 työpaikalla jossa ystävystyttiin. seurustelemaan alettiin lokakuussa 2012, jolloin minä olin raskaana (vauva oli yllätysraskaus, mutta isä toinen mies), yhteen muutettiin tammikuussa 2013 jolloin myös lapsi syntyi ja kihloihin mentiin toukokuussa 2013. elokuussa 2014 olis tarkoitus häitä juhlia :)
 
Pyörittiin miehen kanssa samoissa porukoissa teininä, muttei tunnettu kovin hyvin.
Tavattiin syyskuussa 2010, muutin tavarani miehen yksiöön viikon tapailun jälkeen.
Mies kosi 1.12.2010
Muutettiin yhteiseen asuntoon maaliskuussa 2011
Suunniteltu raskaus alkoi kesällä 2011
Naimisiin 1.12.2011
Tyttö syntyi maaliskuussa 2012.
 
Ekan kerran tavattiin 2006 ja alettiin seurustella saman tien.
Yhteen muutettiin n. 1,5v tapaamisen jälkeen, kun muutettiin samalle paikkakunnalle.
Ensimmäinen lapsi syntyi n. 4 vuotta tapaamisen jälkeen.
Kohta 9v oltu yhdessä.
Kihloissa ei olla eikä naimisiin ole tarkoitus mennä ainakaan ihan heti.

Kun tavattiin, itse olin 17 ja mies 23.
 

Yhteistyössä