Kuinka nopeasti ovulaatio on ohi - Apua!!

Mies tulee matkoilta kp 15 aika myöhään illalla. KP 15 on todennäköisesti ovispäiväni (tosin joskus kiertoni on 30 pv, jolloin ovis voisi olla myös vasta kp 16..) Tein tänään, kp 13 ovistestin, eikä onneksi vielä ollut LH koholla.

Mutta sitten itse kysymykseen: Jos ovis on kp 15 aamulla (lääkäri sanoi että ovis on usein aamuyöstä) niin onko enää illalla mahkuja ? Munasoluhan ei taida olla hedelmöityskelpoinen kovin pitkään. Voi nyyh.. :( Hirveän paha fiilis jos/kun tämä kuukausi menee taas hukkaan ja työntää vauvahaaveen taas kuukauden pidemmälle. :( :(
 
Ovisplussasta 24-36 tuntia hedelmällisin aika. Mulla oli kp 15 viimeksi ja plussaa näytti ennemmin n. kp 13-14 ja raskauduin, pupuilimme ennen ja jälkeen oviksen. Kierto 28 pv, vaikuttais, että sulla olis ovis ehkä myöhemmin, kun kierto 30 pv. Nyt vaan ahkeraa pupuilua. :D :hug:
 
Mun tietääkseni munsolu on hedelmöityskykyinen 24 tunnin ajan irtoamisesta. Tietenki teidän kannattaa pupuilla jo ennen kuin mies lähtee reissuun. Siittiöthän saattaa elää viisikin päivää! Tärppionnea =)
 
Kiitos vastauksista!! ;)
Ihanaa jos 24 h on pitäis kutinsa, niin saateittaisiin vieä ehtiä! Mies lähti siis jo viime viikonloppuna sinne reissuun, joten vaikka pupuiltiin ennen lähtöä, niin tuskin ne siipat siellä viikkoa sätkii. :S
 

Yhteistyössä