kuinka nopeasti tuloksia?

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 17:28 harmaana kirjoitti:
No ei minulla loppuelämää ole tarkoitus olla syömättä.. Haluan vain jonkinlaisen alkusysäyksen painonpuotokseen, on huomattavasti motivoivampaa kun jotain tapahtuu näkyvästi suht pian, eikä kuukausien päästä :D Sitä en tiedä kuinka kauan tällä dietillä loppujen lopuksi olen. Minkähän takia lääkärit muuten sitten suosittelisivat tälläistä kenellekkään, jos kerran A) on niin kamalan vaarallista B) painoa tulee tuplasti takaisin :p

-ap-
Itse käytin alkusysäyksenä vähähiilihydraattista ruokavaliota.6vkoa ja 5.5kg.9vkoa ja 8.8kg.Nyt olen palauttanut "huonoja"hiilareita ruokavalioon ja viikonloppuisin myös herkuttelen eikä kilot ole tulleet takaisin.Vatsa toimii normaalisti.10kk ja olen laihtunut 28kg.Kaksi raskautta takana.Eiköhän tämä laihduttaminenkin ole yksilöllistä :) Lukekaa jos kiinnostaa kirja "Hyvät hiilarit".Miehen nimeä en muista... :( Liityin myös Keventäjiin.Saan sieltä henk.koht.kunto-ohjelman,ruokaohjelman ja ohjeet.ym.Tsemppiä!! :D
 
harmaana
Ja raportoimassa jälleen.. Painoa pudonnut n.7kg. Eli aluksi oli 600 kcal dieetti n 1,5 viikkoa, siitä siirtymä 800 kcal, ja nyt olen siirtynyt vähähiilidydraattiseen ruokavalioon. Viimeisin "aste" laihdutuksessani sekä miellyttävin, että ehkä järkevin :D on mukavaa kun ei ole koko ajan nälkä :D :D Ja edellisen tavoin tutustuin kirjaan: Hyvät hiilarit (Ola Laurizon)..
Palaillaan taas!!

-ap-
 
keventäjä kans
Niin ap:lle, että kuinka paljon on tavoitteesi pudottaa yhteensä ???

Tiedän tuon alkusysäyksen "himon" että tuloksin pitäisi ropista nopeaan että jaksaisi sitten taas jatkaa...ja se "hyvä" siinä kyllä on että vatsalaukku kyllä pienenee...Mutta OMAA KEHOAAN pitää kyllä kuunnella ettei LIIAN TRADIKAALIA ala toteuttaa...Ilmeisesti sinulla on pitkä tähtäin edessä...Tsemppiä ja voimia Sinulle !!!

Sehän on vanha sanonta että salaa ja hitaasti ne läskit tulee ja hitaasti ne pois lähetee... ...vai miten se nyt meni...en muista :headwall:
 
harmaana
Pituutta kertynyt n.169cm ja paino tällä hetkellä 81 kg :ashamed: Kehon rakenteeltani olen "lihaksikas ja jäntevä" (siis kaiken tämän alla :ashamed: :ashamed: ) ja myöskin erittäin rintava.. En ole ikinä ollut "laiha", mutta lihaksia on tullut helposti ja ne ovat myös näkyneet/näkyvät.. Eli ruikulia ei minusta taida saada :D Minusta tuntuu että joku 65kg olisi aika jees.. Ja niin hoikka en muista olleeni sitten yläasteen :D :D

-ap-
 
Moikka! Voi vitsit olen kyllä kateellinen sulle ku oot noin hyvin saanu pois kiloja.

Ite en pystyis noin vähän syömään ja ssinä se vika taitaakin olla. :ashamed:

Harrastatko jotain?

Mä olen 162 ja painan tällä hetkellä 94-95(vähän heittelee) ja tavoitteena ois päästä nyt aluks 80 ja sieltä vielä 70, ni sit olisin tyytyväinen.

Ite oon alottanu kuntoilun, syyskuusta asti joka perjantai käyn boxingissa ja lenkkeilen vähä miten sattuu, mutta tän viikon maanantaista tein itelleni suunnitelman, eli ma bodypump, ti lepo, ke bodypump, to lenkki, pe boxing ja viikonloppuna lenkkeilen sitten miten jaksan :)

Nyt hain kirjastosta sellasen kirjan ku palolla piukaksi ja aion kokeilla sitä viikonloppuna ku pallo kerta kotoa löytyy..

Kuinka paljon sä juot vettä päivässä?Kun mun tulee juotua ihan liian vähän..
 
harmaana
kiitos :D On varmaankin ensimmäinen kerta elämässäni, kun oikeasti olen laihtunut.. Ja huomasin ettei se syömättömyys minullekkaan helppoa ollut, vaikka motivaatio olikin korkealla :whistle: Eli tästä eteenpäin vahdin hiilareita :) Ainuana liikuntana minulla tällä hetkellä on kävely, sitä teen tuplakärryjen ja miehen kera 2-3 kertaa viikossa 3-8km kerralla. Ja stemiä edelliselle kirjoittajalle :hug: Ei voi ainakaan yrityksen puutteesta haukkua!! Käyppä lainaamassa sinäkin se "Hyvät hiilarit"-kirja ja lue, tiedä mitä siitä kehkeytyisi :D Siinä ei siis tarvitse todellakaan nähdä nälkää, valitaan vain ruoka-aineet oikein..

-ap-
 
harmaana
Juu, ehdottomasti peesaan Pietua!! Kävin nimittäin eilen toisella vaakalla, ja se näytti painonpudotusta 2,5kg vähemmän kuin omani :kieh: Täytyy sanoa, että meinas kyllä ruveta hieman masentamaan :whistle: Eihän se kaksi kilo paljon ole, mutta jos ensimmäistä kertaa elämässän onnistuu laihduttamaan yhtään, niin kyllä Gggrrrr...... Mutta reidestä on lähtenyt 2,5-3cm :D :D

-ap-
 
mie
Niin ja kannattaa muistaa että vaa`at näyttävät monesti eri lailla...eli kannattaa käydä aina samalla puntarilla !!! ;)

Meitin vanha vaaka oli hyvä, kun siinä seisoi eri kohdissa, niin sai eri lukeman...siinä oli aina kauhea taiteileminen, että sai pienimmän lukeman,,,oikeen itsensä huijaamista... :LOL:
 

Yhteistyössä