kuinka nopeasti voi tulla raskaaksi km jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja noli
  • Ensimmäinen viesti
noli
3pvää sitten tuli km, olin vasta reilu viikko 5. Mutta päätimme heti kokeilla uudellen kun madollista, eli tuleeko ovulaatio km jälkeen miten nopasti? jotkut kirjoittaneet eri paikoissa että tuli heti raskaaksi km jälkeen, mitäköhän tarkoittaa. n.2vkoa sen jälkeen? no, täytyy kai ostaa niitä ovulaatio-tikkuja, eiköhän niillä selviä .
 
Mä raskauduin uusiks vasta 9kk jälkeen keskenmenosta....kaavinta tehtiin mut lekuri sano että sillä ei oo merkitystä uudelleen raskautumisen kanssa...mut noin kauan silti kesti...
nyt onnellisesti jo uudestaan rv23 :wave:
 
enkeli prinsessa
Mulla ollut spontaani km rv8 ja yhdet menkat tuli ja olin uudelleen raskaana...tämä päättyi kohtukuolemaan rv25 ja nyt puoli vuotta yritystä takana tuloksetta... :(
 
Meille lääkäri (lapsettomuusklinikan johtava) sanoi, että vaikka samantien voi yrittää (km. 5+4 ja tuli ulos spontaanisti), ei mitään fyysistä estettä siis jos vain henkisesti on valmis. Kaavinnan jälkeen käsittääkseni on hyvä jonkin aikaa, jotta limakalvo ehtii parantua.
 
Greippi
Tulin raskaaksi toisesta kierrosta keskenmenon jälkeen. Raskaus sujui hyvin loppuun saakka, ja poika 8 kk tuhiseen vaunuissaan päiväunilla. Mulla ei tarvinnut tehdä kaavintaa, vaan kaikki tuli ulos itsestään rv 6+ jotain.
 

Yhteistyössä