Kuinka paljon annatte lasten touhuta keskenään?

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
Miten paljon seuraatte mitä lapsenne tekevät vai annatteko touhuta esim. omassa huoneessa juttujaan, jos ei mitään erikoista kuulosta tapahtuvan.

Itsellä on 2 ja 4 vuotiaat tytöt ja tuolla ovat nyt huoneessa touhunneet tovin keskenään. Kauhulla mietin mikä on siivo, kun menen katsomaan. Mutta niin harvoin leikkivät sovussa, että en ole viitsinyt mennä ovelle katsomaan, jos se leikki siitä tyssää.
 
malla
no meillä 1,5v., 3v ja 4,5v ja leikkivät kyllä usein keskenään huoneessaan. monesti itse laittavat oven kiinni ja sanovat ettei sinne saa mennä. sit kuitenki käyn välillä kukkaan ja nätisti sielä kotista, auto tms leikkiä leikitään.
 
Nuppu
Meijän kolme ja hiuka vajaa 2 vuotias leikkivät useesti keskenään. Millon mitäkin. Yleensä vanhempi tulee ensin ilmottamaan, että mitä ovat menossa tekemään ja sit menevät omaan huoneeseen ja laittavat oven kiinni. Siivoomista sen jälkeen yleensä on, mut eipä se meitä haittaa! :)
 
h
Lapset 1v ja 2v8kk ja annan touhuta niin paljon kun viihtyvät. Tuolla lastenhuoneessa ei ole mitään, mitä mun pitäis erityisesti vahtia. Toki olen tässä lähellä ja jos pitkään on hiljaista käyn kurkkaamassa. Siellä ne sit monesti yhdessä "korjaa" parkkitaloa tai tekee hoitaa lääkäreinä nallea.
 

Yhteistyössä