kuinka paljon kiloja raskaus toikaan...

  • Viestiketjun aloittaja nelsu
  • Ensimmäinen viesti
nelsu
mulla eka raskaudesta tuli 9 kg josta sain kaikki pois ja nyt toista odottaessa painoa on tullut jo 8 kg ja rvja vasta 27.... (olen luonnostani siro ja pituuttakin vain 152 joten tuo paino rupeaa jo olemaan maximissaan noin niinku olotilan puolesta)
 
Ekasta täysiaikaisesta raskaudesta synnytyksessä 12kg, tokasta 4,5kg, kolmosesta 17kg ja nyt tähän mennessä tullut 6kg (rv.25).
Hirveän raskauskohtaista, ja nesteen kertymiselläkin osansa nousuun, jokaisella :wave:
 
öh
+ 30kg on tullu jokaisesta kolmesta lapsesta. Kilpirauhasen vajaatoiminnalla vaikutusta mun raskauksissa, kertyy tolkuton määrä turvotusta yms. Ainakin edellisillä kerroilla olen päässyt vanhoihin mittoihini takaisin, kunhan ensin olen päässyt "vajaakäynniltä" normaalitilaan. Nyt sitten olen viimesen kerran tiputtamassa näitä raskauskiloja (luojan kiitos!), lapsiluku kun jää tähän.
 
nelsu
kiitos tiedoista.... mun suurin pelko taitaa olla vaan että "lihon" enkä jaksa olla kilojeni kanssa loppuun asti kun kerran jo tässä vaiheessa rupeaa olemaan tukalaa. Pitääks täs viel ruveta syömistä vähentämään????
 

Yhteistyössä