Kuinka paljon pelaatte äidit?

  • Viestiketjun aloittaja iiiiiik
  • Ensimmäinen viesti
"tiipii"
Tää äiti on niin kädetön kaiken tietotekniikan kanssa, etten voisi ikinä kuvitella mua pelaamassa yhtään mitään peliä tietsikalla tmv. Joskus osasin pelata Hugoa Pleikkarilla!!
 
"vieras"
Pasianssi ja bejeweled/candy crush saga on mulle sellasia ajantappo- tai stressilievityspelejä.

Pelaan new super mario brossia wiillä lapsen kanssa (ja saatan tahkoa jotain maata läpi tuntikausia jahka oon saanut ipanan nukkumaan). Mariossa just sopiva ripaus nostalgiaa ja tarpeeksi haastetta :) Ennen lapsia pelattiin miehen kanssa paljon ralli/autopelejä, mut niitä ei oo nyt tullut kyllä moneen vuoteen pelattua. Mies ei pahemmin nykyään pelaile.
 
Pelaan vaikka mitä, enimmäkseen Wowia ja seikkailupelejä. Pelaisin joka päivä useamman tunnin jos olisi aikaa. Todellisuudessa ei pysty edes käynnistämään peliä päivittäin kun hädin tuskin pystyy tajuissaan istumaan tässä koneella. Nytkin nukkumaan matkalla.
 
Random.
Just möin Sims3-pelit pois, olihan niitä muutama. Ei vaan oikeen aika ja kiinnostus enää riittäny.

Wowia pelattiin miehen kanssa ennen lapsen syntymää. Sillon meil oli viel molemmilla omat pöytäkoneet. Oi niitä aikoja. Just yks päivä tuli sellanen olo et Wowia tekis mieli pelata, mut ei onnistu.

Meil on PS3 mut en oo sillä pahemmin ikinä pelannu. Edellisjouluna kun saatiin se niin jonkun aikaa Gran Turismo 5 jakso kiinnostaa. Nykyään enemmän seuraan ku mies pelaa. Tossa Assassin's Creedissä on sentään katottavaa.:D Siitäki kohta ilmestyy seuraava osa. Tiedänpähän mitä ostan miehelle joululahjaks.;P

Eli tiivistetysti; en pelaa, enää. No okei, on mulla Bejeweled kännykässä.:D
 
"Ps3"
Skyrimiä pelailin viime(kin) talvena niin paljon etten kehtaa edes kertoa... Ihan hiljattain pelasin Dragon Age Originsin läpi. Mulla tulee kausia milloin olen täysin koukussa johonkin peliin, sitten menee taas monta kuukautta etten pelaa.
 
Wow:ia pelasin ennen lapsia ihan liikaa ja vielä esikoisen vauva-aikanakin useamman tunnin päivässä. Sittemmin on se pahe jäänyt. Muista peleistä nykyään aikaa vienyt lähinnä Civilization. Aika monta tuntia aikoinaan käyttänyt myös semmoisiin peleihin kuin Baldur's Gate, NWN, Settlers, HoMaM jne. Uusimpana tuttavuutena sellainen nettipeli kuin Card Hunter.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
"Mamma"
Candy Crushia ja Bejeweledia on tullut pelattua todella paljon iPhonella. Uusin vastaava jalokivipeli, johon olen nyt jäänyt koukkuun, on Mystic Marbles. Täytyy käynnistää se taas kun lapset nukkuu... :)
 
"eikä"
Aikuiset ihmiset. Kuinka ankee ja sisällötön pitää elämän olla että pelaa jotain simsiä tms?? Siskoni pelasi sitä lapsena, teillä ikää varmaan vähän enemmän...
 

Yhteistyössä