Kuinka paljon sun pitäis saada rahaa, että lopettasit duunit?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä saan palkkaa nettona vuodessa 24000. Saman verran pitäis saada vuodessa, että selviäis elossa. Ja pääomaa ei saisi liiemmin syödä. Esim. jos duunit loppuis, eläke olis pienempi. Tosin näin paskalla palkalla ei kauheesti pienempi.

En osaa tarkkaan sanoa, mutta miljoona varmasti riittäis. Kai siitä korkoina sais tuon verran vuodessa.

En tiiä mitä tekisin. Varmaan lonnisin pari kuukautta/vuotta, mutta sitten alkaisin tekee jotain pätkäduuneja aikani kuluksi.
 
vierailija
Muistakaa se, että vaikka teillä olisi miljoonan euron omaisuus, niin silti voitte saada työttömyyskorvausta ja asumistukea.

Suomi on rikas jolla on varaa elättää miljonäärejä.
 
vierailija
Jos laskee vuosipalkan mukaan ja miettii mahdollisia elinvuosia, niin about 2 milliä varmaan riittäis peruselämiseen. Mut kolmekin olis kiva, et vois vaikka matkustella ja tehdä muuta mukavaa.
 
En kyllä malttais lopettaa töitä mistään hinnasta.

Jossain vaiheessa maltan ehkä vähän vähentää töitä niin kerkiän tehdä muita juttuja enemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
En kyllä malttais lopettaa töitä mistään hinnasta.

Jossain vaiheessa maltan ehkä vähän vähentää töitä niin kerkiän tehdä muita juttuja enemmän.
Mä malttaisin. Tai ehkä boisin olla työmaalla silloin tällöin kun on erityistä ammattitaitoa vaativa kohde.


Muutoin kykkisin pers pystyssä omalla kasvimaalla ja taiteilisin omassa maitohuoneessa aina uusia ja uusia vuohen- ja lampaanmaitojuustoja.
 
Mä malttaisin. Tai ehkä boisin olla työmaalla silloin tällöin kun on erityistä ammattitaitoa vaativa kohde.


Muutoin kykkisin pers pystyssä omalla kasvimaalla ja taiteilisin omassa maitohuoneessa aina uusia ja uusia vuohen- ja lampaanmaitojuustoja.
Voisin ehkä siirtää työpisteeni maalaistaloon ja itsekin tehhä puol päivää tilahommeleita!😍

Uuh, en oo aikoihin syönyt kunnon tilajuustoa muottikuviolla!❤🤷‍♀️
 

Yhteistyössä