Kuinka paljon teidän perheen joulukalenterit tuli maksamaan?

Siis mikä on Lego -kalenteri?? Meillä ei täälläpäin varmaan olekaan.. Mut tuo ukkeli osti mulle kinderkalenterin =) Makso 14.50?.. ja mä ostin sille vaan sen lumilyhdyn.. itte aiko hakee vielä veikkauksen kalenterin. Niin ja sitten ostin viisi muumikalenteria á 1.80? kummilapsille ja pikkusiskoille =) Mulla tuli tossa mieleen, että mikä niissä kalentereissa maksaa??
 
pimpula
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
aika "huokeen" hintanen toi lego-kalenteri :eek:

mä en koskaan oo ostanu lapsille karkki kalenteria joulukalenteriks, enkä osta. siks satsaan näihin tavarakalentereihin vähän enemmän rahaa. mun mielestä ne on sen arvosia.

ja eihän tää lego oo ees kalleimmasta päästä, viime vuonna oli play mobil (hintaa en muista) ja ed vuonna baby born (h. 29 e). mut kyllä niillä ja niiden tavaroilla on kovasti leikitty!
 
Mulla menny rahaa varmaan jotain 35euroo, ihan tarkkaan en oo laskenu. Mut tein lapsille kalenterit joihin sit laitan kaikkee kivaa joka päivä. JA itelle ainaki ostan viel veikkauksen kalenterin, lapsille en raski ostaa ku en kuitenkaa ihan hirvee kroisos ole. Tahtosin lähettää kummilapsilleki veikkauksen kalenterit mut tosiaan ku en kroisos oo niin jää pelkkään tahtomiseen.
 
vierailija
mä tuin kaverin lapsen urheiluseuraa lumilyhtykalenterilla, 5?.

omille lapsille ompelin jämätilkuista semmosen pussikalenterin. materiaalit ei maksanu mitään, mutta täytteet sitten... hmm... vaikea arvioida mutta tuskin kauheesti yli 7? meni.
 
taisin vetää pohjat
Noin 100? on mennyt kalenterin yllätyksiin :)
Teen joka vuosi kalenterin itse ja siinä on tavara yllätyksiä. Ostan yllätyksiä jo pitkin syksyä, joten huomaamatta nuo tuonne on kertyneet.
Älkääkä turhaan kauhistelko! En osta itse ollenkaan joululahjaa vaan se sisältyy tuohon kalenteriin!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä suututti:
jäi ostamatta!meijän prismas oli ainoot suklaakalenterit muumi ja joku alle euron kalenteri.taas on joku hamstrannu tietty!
Onhan nuokin kai paremmat kuin ei mitään?Riippuu tietysti lapsen/lapsien iästäkin..

 
pikku-toukka
Vielä en tiedä. Meillä on sellainen kalenteri, mihin itse saa laittaa lahjat. Suklaata olen sinne ostanut ja pikkuautoja olisi tarkoitus hankkia vielä lisää. Varmaan jotain 10-25e tulee maksamaan ne yllätykset, riippuen ostanko casr-autoja vai ihan tavallisia..
 
vieras79
ei yhtään anoppi kiikuttaa ne joka vuosi lapsille ja sille ne makso varmaan 10e

meidän vauvakin sai omansa vaikka on vasta 10kk taitaa äitee syödä ne suklaat,,anna maistaa kyllä vähän
 
pikku-toukka
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:
Vielä en tiedä. Meillä on sellainen kalenteri, mihin itse saa laittaa lahjat. Suklaata olen sinne ostanut ja pikkuautoja olisi tarkoitus hankkia vielä lisää. Varmaan jotain 10-25e tulee maksamaan ne yllätykset, riippuen ostanko casr-autoja vai ihan tavallisia..
Tulee muuten sittenkin maksamaan enemmän, ostin vikalle päivälle sinne dvd:n, enkä sitä muistanutkaan äsken..
 

Yhteistyössä