Kuinka paljon teille tulee noita tuntemattomilta ihmisiltä kaveripyyntöjä facebookissa?

Taas olisi joku halunnut lisätä minua kaverikseen. Joku kaverin kaveri joka asuu toisella puolella suomea ja emme ole koskaan tavanneet. Mikähän tolkku tuossa on että pyydellään sitten kaveriksi? Näitä kaverin kavereita alkaa kertyä muuten ihan hiton paljon jos kaikki hyväksyisin. Onkos muilla kuinka paljon vastaavaa ja hyväksyttekö kaveriksi?
 
vieras
mulla tulee joskus noilta afrikkalaisilta joita en tunne. nyt roikkuu yks joka on bongannu mun kuvan jostain, en tiiä. ja mafia warsin kautta tuli yks, sen otin kaveriksi :D
 
Ennen kuin laitoin profiilini salaiseksi, tuli kaveripyyntöjä ihan oudoilta ihmisiltä lähinnä ulkomailta. Siis sellaisia, ettei ollut yhteisiä kavereita eikä mitään.

Nykyään tulee jonkun verran niitä, jotka ilmeisesti katsovat sitä listaa joka ehdottaa kavereita yhteisten kavereiden ja koulujen perusteella, ja pyytävät sitten listalta kaikkia kavereikseen. Mutta aika vähän kuitenkin, enkä hyväksy kavereiksi niitä joita en tunne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla tulee joskus noilta afrikkalaisilta joita en tunne. nyt roikkuu yks joka on bongannu mun kuvan jostain, en tiiä. ja mafia warsin kautta tuli yks, sen otin kaveriksi :D
Mulle tulee kans tuon Mafia Warssin kautta myös, mutta en hyväksy kyl niitäkään. :/
 
...
no kyllä mä kaverin kaverin vielä ilomielin hyväksyisin, siitähän saattaa saada itsekin kaverin. mutta ihan tuntemattomat ilman mitään yhdistävää tekijää niin nounou.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla tulee joskus noilta afrikkalaisilta joita en tunne. nyt roikkuu yks joka on bongannu mun kuvan jostain, en tiiä. ja mafia warsin kautta tuli yks, sen otin kaveriksi :D
Mulle tulee kans tuon Mafia Warssin kautta myös, mutta en hyväksy kyl niitäkään. :/
joo kyl mie blokkaan ne aika hyvin ettei nää mun profiilia. mut tuo näytti suht harmittomalta...
 

Yhteistyössä