kuinka pian synnytyksestä kilot karisivat..turvauduitteko laihdutukseen, vai lähtikö itsestään...

Synnytyksestä jo n.8kk...tuntuu että kaikilla muilla vatsat palautuu heti
minua kun tuppaa noi vatsamakkarat kovastikin häiritsemään...
synnytyksen jälkeen laihduin takasin omiin mittoihin, mutta siitä sit lähtikin paino uudestaan nousuun :ashamed:
nyt tarkoitus tehdä ruokaremontti
 
No mulle tuli raskauden aikana 24kg :ashamed: (suurin osa tosin raskausmyrkytyksen aiheuttamia turvotuksia ) ja synnytyksestä kahden vkon sisällä lähti 14kg. Kun tyttö oli reilut 7kk niin aloin laihduttamaan ja nyt on kolmessa kuukaudessa tippunut 12,4kg :) Painan nyt vähemmän kuin alkaessani odottamaan, mutta ei tuo maha kylläole lähellekään entisensä :whistle: Eikä tietty tule olemaankaan, mutta en mä koskaan mikään kiinteäkään ole ollut.

Tsemppiä sulle, jos ne kilot ei itsestään lähde niin kevyt elämäntapojen mutos tekee jo paljon! =) Mä itse suosittelen painonvartijoiden pistediettiä, hetkeäkään en ole nälkää kärsinyt ja tuntuu kuin kilot tippuisivat ihan itsestään :)
 
mä alotan toukokuusta vähähiilihydraattisen dieetin...jos sillä lähtis..sillä voi jopa 12kg/3vkossa laihtua...mutta, mulle pääasia, et rupeen syömään terveellisesti ja liikkumaan säännöllisesti.
J akarkit ja muut herkut pois..ne kun on se mun paha"ongelma"...
pien sokerihiiri olen :ashamed:
 

Yhteistyössä