Kuinka pienessä asunnossa asuu 2aikusta ja 3 lasta?!

  • Viestiketjun aloittaja pöh
  • Ensimmäinen viesti
pöh
Meillä tuo 4h+k+s n82m Olohuone pieni, toinen makkari missä 2 tyttöä nukkuvat niin pieni, että mahtuu vain kerrossänky lipasto, vaatekaappi ja leluhylly. Toinen meidän makkari, jossa tällä hetkellä myös 1v3kk ikäinen nukkuu. Isäntä pitää yhtä pientä makkaria työhuoneena. Ahdasta on joo, kun tuo poitsukin kovaa kasvaa...
 
erika
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
meitä on tuo 2 aikuista ja 3 lasta ja asutaan 73neliöisessä kolmiossa
Miten pärjäätte?

Meillä samankokoinen asunto ja lapsia nyt kaksi. VAuvasta haaveilen.

Onko teillä muuttoaikeita isompaan?
Miten teillä huonejärjestely nyt?
 
yh
meillä minä + 2 poikaa 2h+kk 46,5m2. Järjestely kysymys. minä nukun olohuoneessa sänkysohvassa. Ei tarvetta isompaan, koska kaikki on järjestelty tilan mukaan, ulkona on tilaa juosta ja leikkiä!! :D
 
me muutettiin noin 120neliöstä 45neliön saunalliseen kaksioon :snotty: 2+3 ja koira.
siinä asuttiin parisen vuotta ja muutettiin 80neliöön joka ihan järkevän mallinen, ainut että makuuhuoneet on todella pienet. en ostais näin pientä asuntoa tälle poppoolle.
 
pöö
Meillä 2+2 ja asutaan kahdessa huoneessa ja köökissä 60 neliöö ja omakotitalo. Mahdutaan. Ja siivouspäivänä on kivaa.
Rakennusoikeutta 250 neliöö ja laajennus suunnitelmissa, joskus...
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja yh:
meillä minä + 2 poikaa 2h+kk 46,5m2. Järjestely kysymys. minä nukun olohuoneessa sänkysohvassa. Ei tarvetta isompaan, koska kaikki on järjestelty tilan mukaan, ulkona on tilaa juosta ja leikkiä!! :D
tää täti puhuu järkee!
 

Yhteistyössä