Kuinka pitkä olet ja oletko tyytyväinen pituuteesi?

159 cm ja toisinaan toivon olevani pidempi...Maailma on vähän pitkille tehty,kaapista on vaikeeta saada tavaraa,paitti alimmalta hyllyltä,kaupoissa liian korkeella tavarat jne.

Muuten en ole pituudesta taikka lyhyydestäni kärsinyt.

Ukko on pitkä, 183 ja pussatessa seisten oliskivampi ettei niska väsy niin...
Korkkareilla on parempi, eli sellanen 5-7 cm ois aika hyvä pituusplussaus mun pituuteen!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lucia:
153cm. Joskus tuntuu kyylä et olis kiva olla hiukan pitempi, varsinkin joissakin väen tungoksissa ku ei nää mitään :ashamed:
mä oon sua sentin lyhkäsempi ja musta väentungoksissa siitä on vaan hyötyä,voi pujotella ihmisten välistä.vaatteet joutuu usein ostaan lasten puolelta,ompahan ainaki halvempia,mut kiva ku farkuissa on persuuksissa joku muumi-logo :D
 
184 vm löytyy täältä pituutta. Ihan tyytyväinen olen nyt kun hiljalleen on alkanut löytymään sopivan mittaisia housuja sekä ilokseni olen huomannut, että nykypäivänä on muitakin pitkiä ihmisiä.
 
.........
170 olen ja tyytyväinen tähän, pitempikin voisin vielä olla :) ainut huono puoli on, että tykkään pitää korkkareita, jolloin pituutta tulee helposti se 10 cm lisää. Ja kun useimmat nykymiehet tuntuvat olevan alle 180cm persjalkoja, niin vähän hassulta näytän pitkine koipineni heidän rinnallaan.
 

Yhteistyössä