Kuinka pitkään pystyitte nukkumaan mahallaan?

Mulla loppui mahallaan nukkuminen muutama päivä plussaamisen jälkeen, eli joskus viikolla 5+, tissit oli niin kipeät että niihin sattui tosi kovaa kun yritti mahalleen olla.Joskus viikolla 12+ alkoi maha sitten olla sen verran pömppö ettei sen päällä ois ollu enää mukavan tuntuista nukkua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mulla loppui mahallaan nukkuminen muutama päivä plussaamisen jälkeen, eli joskus viikolla 5+, tissit oli niin kipeät että niihin sattui tosi kovaa kun yritti mahalleen olla.Joskus viikolla 12+ alkoi maha sitten olla sen verran pömppö ettei sen päällä ois ollu enää mukavan tuntuista nukkua.
Mulla kans tässä kolmannessa raskaudessa juuri näin :D

 
Mulla on nyt rv 7+4 enkä ole mahallaan pystynyt nukkumaan kahteen viikkoon,tissit on kipeet ja maha pömpöttää sen verran tuplien kanssa jo nyt et mielellään nukun sellaisessa puol kylki/maha asennossa.
 
Kyllä minäkin nukuin pitkästi yli puolenvälin mahallani. Ihan siksi että olen aina nukkunut mahallani enkä osaa muuten nukkua ja vaikka kuinka yritin illalla asettua kyljelleni niin aamulla olin mahallani. Nyt viikolla 35 en enää kykene kun vatsa on jo niin suuri ja vauva kyllä muistaa ilmoittaa jos yritänkin kääntyä liikaa mahalleni öisin. Neuvolan mukaan siitä ei ole mitään vaaraa niin kauan kun hyvältä tuntuu.

 
Viikkoa ennen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, oli tissit jo niin kipeät, etei niiden päällä voinut maata. Kun se kipu sitten oli ohi jossain viikolla 16-18, ei antanut mahakaan olla päällään. Kohtuni on koko ajan ollut todella herkkä kipuilemaan.

Tillukas 29+6
 
Mä nukuin esikon odotusaikana mahallaan vielä varmaan lähemmäs rv 30, piti vaan ottaa monta tyynyä tueksi ja ku nosti toisen polven koukkuun niin asento oli vähän niinku mahallaan makaamisen ja kylkiasennon välimuoto. (ja mulla oli ISO maha, rv 34 sf-mitta 34cm ettei se mahan koko ainakaa pienimmästä päästä ollut)

Nyt tässä tässä raskaudessa nukun edelleen mahallaan (rv 22) ja aion jatkaa samaan malliin niin kauan ku pystyn. Tietenkin siis tyynyjen tukemana ja toinen polvi koukussa jolloin paino ei ole mahan päällä..
En osaa selällään nukkua ja kylkiasennosta saan hirveet niskasäryt ja sit kädet puutuu.. ilkeää.
 
Mulla on tämän kolmannen laskettu aika 28.12 ja yhä edelleen nukun mahallani. Tai tuen mahallaan nukkumista polveni kanssa, eli en suoraan makaa mahallani, mutta kuitenkin. Vauva on enemmän oikean kyjen puolella, joten pystyn nukkumaan mahallani kasvot oikealle päin ja oikealla polvella tukien. Jos yritän toisin päin (kasvot vasemmalle siis), mahallaan nukkumisesta ei tule mitään.
 
Täällä kanssa välillä herätään siihen että olen sellaisessa puolimaha asennossa. Eli samaan tyyliin kuin Estu tuossa ylempänä kirjoitti. Viikkoja on kasassa jo 33+2. Alaselkä vain meinaa mennä jumiin, koska selkää ei saa hyvään asentoon. Ja kyllä vauva ilmoittelee jos asento on ihan huono ;)

Afi ja mini 33+2
 
Itse heräsin viime yönä nukkumasta mahallani (rkv 24+), ja pelästyin kyllä - mielessä pyörii, josko vauva on jotenkin puristunut, liiskaantunut, tai jos napanuora on puristunut jne... yleensä kyllä nukun kyljelläni, tyynyjen tukemana, mutta nyt joku oli ryövännyt tyynyt :(
 

Yhteistyössä