Kuinka tullaan todella kauniiksi, siis silleen huomiotaherättävästi..

  • Viestiketjun aloittaja nyt jotain sutinaa
  • Ensimmäinen viesti
Neighborhoodmies
Hohhoijaa, älkää naiset hiuksista porakko, ei me miehet niitä pahemmin katota. Mun vaimo on aina tuskaillu hiustensa kanssa ja nyt mäkin oon oppinut mimmoset huonot hiukset ne on, mutta en kiinnittänyt niihin alunperin mitään huomiota. Ja nytkin sanon, että en vois ees kuvitella että sillä olis joku tuuhea platinapehko.

Hiukset on juuri se juttu, johon naiset panostaa tosi paljon ja ei siin sinällään mitään vikaa ole, mutta ei miehet pahemmin siihen kiinnitä huomioo. Kasvot, kroppa ja sitten se kokonaisuus... kauneutta on niin erilaista... Itse olen pitkä mies, mutta myöskään naisen pituus ei ole minulle kovin tärkeää, itseasiassa moni kumppani on ollut 155-170. Ja nykyinen ja viimeinen on 161.

Toi on väähän sama asia kuin miehillä on peniksen koko. Miehille keskenään se merkitsee enempi kuin naisille...
 
Vierasminä
Itsetunto tekee ihmisestä huomattavasti puoleensavetävämmän. Sen puute vie kauniistakin naamasta suuren osan.
Kyllä noistakin jotkut voivat olla ihan nättejä, mutta ylilyönnitkään ei kovin nätiltä näytä, kuten muutamista julkimoista voi todeta, riippuu miten överiksi vedät, mutta tiedät varmaan itsekin? :D
Totta, että itsetunnon puute näkyy ulkoisessa olemuksessa.
Mutta on kyllä niinkin päin, että liika itsetunto tekee saman asian.
 
"vieras"
No mähän sanoinkin, että pitkät ja _paksut_ aidot hiukset on mielestäni pidennyksiä kauniimmat.
Onhan nekin nätit jos on oikeasti paksut.

Monella tuollaisten hiuksien omistajilla vain tuntuu käyvän sama asia, hiuksia suojellaan niin paljon ettei uskalleta tehdä niihin mitään virkistävää muutosta.
Ei uskalleta ottaa raitoja tai laittaa väriä kun menevät kuitenkin pilalle.
Eikä uskalleta leikata kivaa mallia hiukseen kun on vaivalla saatu ne kasvatettua näin pitkiksi. Kihartimia ja suoristusrautoja pelätään kuin ruttoa. jne. jne.

Lopulta ne vain roikkuu siinä ja kerran kuukaudessa laitetaan joku kiharanuttura.
 
Beep
Hohhoijaa, älkää naiset hiuksista porakko, ei me miehet niitä pahemmin katota. Mun vaimo on aina tuskaillu hiustensa kanssa ja nyt mäkin oon oppinut mimmoset huonot hiukset ne on, mutta en kiinnittänyt niihin alunperin mitään huomiota. Ja nytkin sanon, että en vois ees kuvitella että sillä olis joku tuuhea platinapehko.

Hiukset on juuri se juttu, johon naiset panostaa tosi paljon ja ei siin sinällään mitään vikaa ole, mutta ei miehet pahemmin siihen kiinnitä huomioo. Kasvot, kroppa ja sitten se kokonaisuus... kauneutta on niin erilaista... Itse olen pitkä mies, mutta myöskään naisen pituus ei ole minulle kovin tärkeää, itseasiassa moni kumppani on ollut 155-170. Ja nykyinen ja viimeinen on 161.

Toi on väähän sama asia kuin miehillä on peniksen koko. Miehille keskenään se merkitsee enempi kuin naisille...
Tarkoitus varmaan hyvä, pojot siitä, mutta.... et voi oikein puhua koko laumasi puolesta kuitenkaan. ;) Teitä äijiäkin on joka lähtöön - onneksi. ;)
 
Vierasminä
[QUOTE="vieras";26034676]Onhan nekin nätit jos on oikeasti paksut.

Monella tuollaisten hiuksien omistajilla vain tuntuu käyvän sama asia, hiuksia suojellaan niin paljon ettei uskalleta tehdä niihin mitään virkistävää muutosta.
Ei uskalleta ottaa raitoja tai laittaa väriä kun menevät kuitenkin pilalle.
Eikä uskalleta leikata kivaa mallia hiukseen kun on vaivalla saatu ne kasvatettua näin pitkiksi. Kihartimia ja suoristusrautoja pelätään kuin ruttoa. jne. jne.

Lopulta ne vain roikkuu siinä ja kerran kuukaudessa laitetaan joku kiharanuttura.[/QUOTE]

Eräs hiusmuotoilija sanoi muoti- ja kauneus -messuilla, että kaikista tylsimpiä ovat pitkätukkaiset asiakkaat, kun niille ei ikinä saa tehdä mitään muutosta.

Siis kyse oli tosiaan messujen tapahtumasta, jossa hiusmuotoilija teki työtä yleisön edessä. Eipä se yleisöä jaksa kiinnostaa, jos kaksi milliä leikellään pois...Ja hiusmuotoilija ei päässyt loistamaan taidoillaan.. :D
 
"vieras"
Oman näkemykseni mukaan ihmiset jotka ovat hymyileviä ja iloisia herättävät huomion. Enkä nyt tarkoita mitään kännikikatteluja vaan positiivista auraa. Silloin ei juuri huomio kiinnity siihen millaiset karvat on päässä vai onko ollenkaan.
 
jaana.a
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasminä;26034780:
Eräs hiusmuotoilija sanoi muoti- ja kauneus -messuilla, että kaikista tylsimpiä ovat pitkätukkaiset asiakkaat, kun niille ei ikinä saa tehdä mitään muutosta.

Siis kyse oli tosiaan messujen tapahtumasta, jossa hiusmuotoilija teki työtä yleisön edessä. Eipä se yleisöä jaksa kiinnostaa, jos kaksi milliä leikellään pois...Ja hiusmuotoilija ei päässyt loistamaan taidoillaan.. :D
Ja yleensäkkään kampaajalla en ole itsellään hienoja hiuksia, kaikki on raastettu ja kärtsätty pilalle kaikenmaailman tököteillä ja pököteillä, että ne on ihan kulahtanu reuvahtanu, näyttää purkalta jne. sitte ripustellaan epätoivosesti jotain pidennyksiä, jotka vaan tuhoaa lisää sitä ennestäänki surkeaa tukanriepua. wippii.
Siinä sitte voivottelemaan ku muut ei halua tuuliviirinä vaihtaa väriä ja muotoa kerran viikossa. suck my ass, mielummin tylsä ku semmonen kuvatus.
 
"hmmm"
[QUOTE="pöh";26034795]Unohda kaikki missä lukee teko. Juo vettä, nuku paljon ja syö porkkanaa. Siinä vaikka aluksi jotain apuja.[/QUOTE]

Mitäs jos on porkkanalle allerginen :(
 
"rekku"
Ja yleensäkkään kampaajalla en ole itsellään hienoja hiuksia, kaikki on raastettu ja kärtsätty pilalle kaikenmaailman tököteillä ja pököteillä, että ne on ihan kulahtanu reuvahtanu, näyttää purkalta jne. sitte ripustellaan epätoivosesti jotain pidennyksiä, jotka vaan tuhoaa lisää sitä ennestäänki surkeaa tukanriepua. wippii.
Siinä sitte voivottelemaan ku muut ei halua tuuliviirinä vaihtaa väriä ja muotoa kerran viikossa. suck my ass, mielummin tylsä ku semmonen kuvatus.
Höpö höpö.
Omilla kampaajillani ainakin on huolletut hiukset, erilaiset mutta hyväkuntoiset.
Itse sallisin lain jossa ihmisen olisi PAKKO vaihtaa hiustyyliä vähintään kerran vuodessa.
Ei mitään järkeä olla aina sama harmaavarpunen kauneudenhoidon ihmeellisessä mahdollisuuksien maassa.
NIIIIN tylsää.
 
jaana.a
[QUOTE="rekku";26034840]Höpö höpö.
Omilla kampaajillani ainakin on huolletut hiukset, erilaiset mutta hyväkuntoiset.
Itse sallisin lain jossa ihmisen olisi PAKKO vaihtaa hiustyyliä vähintään kerran vuodessa.
Ei mitään järkeä olla aina sama harmaavarpunen kauneudenhoidon ihmeellisessä mahdollisuuksien maassa.
NIIIIN tylsää.[/QUOTE]

Nää jotka vaihtaa hiustyyliä kerran viikossa, on yleensäkki muutenki tosi halvan näköstä sakkia, oikeeta valkosta roskaa, ja taitaa se ukkoki vaihtua samaan tahtiin tukanvärin takia. Mites sitte 50 weenä ku kasvaa yks karva keskellä päätä ja seki on ruma.. xD
 
"kiuru"
Moni tahtoo olla kaunis mutta kauneus on katsojan silmässä. Jos on itseensä tosi pettynyt voi toki käydä kauneus leikkauksissa mutta sitä en suosittele! On parempi näyttää omalta itseltään, kuin joltain muulta!
 
"vieras"
Silloin harvoin kun baarissa yhden illan aikana useampi mies on tullut juttusille on ollut niillä kerroilla kun olen lähtenyt puolihuolimattoman näköisenä yhdelle ja ilta on jatkunut. En keksi muuta syytä kuin luonnollisuus joka niihin miehiin vetoaa. Näin ei koskaan ole käynyt kun olen vartavasten laittautunut.
 
"Vieras"
Ja se itsevarmuus ei siten ole nokka pystyssä kävelemistä vaan eleitä, ei-luotaantyöntävää olemusta. Itsekeskeisyys on nuorten naisten suosima laji, huomatkaa minut,mminä en huomaa teitä. Itsevarmuus ja naisellisuus on omana itsenä olemista ja itsestä nauttimista
 
Eli ainakin upeat hiustenpidennykset, ripsienpidennykset, semmoinen pullistava huulikiilto, tekokynnet, mutta mitäs muuta?
Hiustenpidennykset = feikkiä, tyylitöntä. Kasvata omat ja hoida niitä! Älä blondaa, permanenttaa tai värjää markettivärikypärää.

Ripsenpidennykset = usein överit. Muista kohtuus ja myös se, että nekin näyttävät parhailta silloin, jos moni voisi kuvitella niitä aidoiksi. Jos kaikki ajattelevat, että siinä on päähän liimattu taas kivat harakanvarpaat, niin parempi ilman. Ja huoltoväli sitten kuntoon.

Pullistava huulikiilto = opettele mieluummin rajaamaan tyylikkäästi huulesi, punaamaan ne, käyttämään alla pohjustustuotteita ja lopuksi tavallista kiiltoa. Saat kyllä kauniit huulet niinkin. Nämä huulia polttavat ja kihelmöivät, pumppaavat kiillot toimivat kuten suolapähkinät, eli perustuu osmoosiin. Pitkäaikainen käyttö vaurioittaa huulten epiteelin sovuaineenvaihduntaa, joten unohda.

tekokynnet = yök. kasvata omat, hoida niitä ja jos on ihan pakko ottaa feikkiä (omat kynnet siis eivät kasva juuri lainkaan) niin maksimipituus on kaksi milliä sormenpään yli. Sellaiset haudankaivajan kynnet, joilla voi kiivetä seinää pitkin eivät kyllä pue ketään.

Mitäs muuta? No hoida ihoasi, jotta et tarvitse paksuja pohjameikkejä. Lopeta röökaaminen, huolehdi hampaistasi. Korosta parhaita puoliasi ammattilaisten antamien pukeutumis- ja värivinkiien pohjalta. Jos paras kaverisi näyttää pinkissä hyvältä, saatat itse näyttää pinkissä lähinnä porsaalta. Joten huomioi omat rajoitteesi, äläkä lähde niitä muuttamaan. Korosta niitä puolia, jotka ovat kauniita.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="rekku";26034840]Höpö höpö.
Omilla kampaajillani ainakin on huolletut hiukset, erilaiset mutta hyväkuntoiset.
Itse sallisin lain jossa ihmisen olisi PAKKO vaihtaa hiustyyliä vähintään kerran vuodessa.
Ei mitään järkeä olla aina sama harmaavarpunen kauneudenhoidon ihmeellisessä mahdollisuuksien maassa.
NIIIIN tylsää.[/QUOTE]

Vaikka ois luonnonväri päässä, se ei tarkoita, että olisi harmaa varpunen. Mulla on luonnonvaaleat, sellaiset raidalliset, kultaiset hiukset luonnostaan, jollaisiksi monet haluavat värjätä ja vain taitavat kampaajat osaavat. Kaikki, myös kampaajat luulevat, että mulla on värjätyt hiukset, vaikkei ole. Miksi mä vaihtaisin johonkin harmaavarpus tekoväriin, kun on jo paras väri päässä?
 
ok
:LOL: Ai että miehiä kiinnostaisi jotkut rakennekynnet? Siis kynnet, haloo. Harvassa on ne miehet jotka kynsiin asti kattoo.

Oo iloinen ja ryhdikäs, naura paljon. Se kiinnittää huomion, hyvällä.
 
Siisti huoliteltu olemus, istuva vaatetus, liioittelematon meikki eikä liian avointa tai lyhyttä päälle.
Hyvä ryhti, pää pystyyn ja pieni hymy suupieleen. Katso ihmisiä silmiin ja pidä pieni pilke silmäkulmassa.
Siten herättää huomiota rumempikin.
 
Lohikäärme Puff
[QUOTE="Miumiu";28644688]Kauneus ei ole meikkiä... Sisäinen kauneus on tärkeintä...[/QUOTE]

Ja läpä läpä.

Tässä haettiin vinkkejä miten HÄIKÄISTÄ koko paikka niin että miesten päät KÄÄNTYY! Mä ymmärrän aivan täysin, mitä tässä haettiin! Ja joojoo, luonnollisuus on parasta, itseluottamus kohollaan ym ym. Mutta jos mä jumalauta päätän että tänä iltana äijien päät kääntyy niin että saan ylimääräset huitasta pois niin kyllä mä laitan hyvänkerroksen itseruskettavaa valkoiselle iholleni. Typerät ämmät ei tajuu että liiallinen auringonotto vanhentaa ihoa. Kiharran tai suoristan TYLSÄN kerrostetusti leikatun OMANVÄRISEN liiskatukkani. Meikkaan huolellisesti pohjustaen ei-niin-tasaisen ihoni, laitan REILUSTI ripsaria ja suihkautan luottohajuvettäni dekolteelle ja ehkä hiuksiin. Olen hankkinut hyvin istuvat (lue: KIREET) farkut, tunikan, olkaimettomat topin tms. yhteensopivan asun. Ja ne korkkarit!! Normaalisti arjessa en niin käytä mutta jos baarissa tai jossain tapahtumassa haluan korostaa LUONNOLLISTA ITSELUOTTAMUSTANI niin vedän noi nahkasaappaat jalkaan.

Käyttäisin mieluusti laadukkaita hiustenpidennyksia ja ripsienpidennyksiäkin jos taloudellisesti olis kannattavaa. Niiden ylläpito ei mitään halpaa puuhaa. Kivoissa rakennekynsissäkään ei ole mitään pahaa jos niillä pystyy olemaan työn puolesta.

Viritän itseni hyvään tunnelmaan; tanssin itseni vetreäksi kotona etten näytä tanssilattialla tönköltä, en juo itseäni niin känniin että pysyn kunnioitettavasti vielä tolpillani kun muut eukot reuhuavat snägärijonossa.

LUOTAN valovoimaisuuteeni ja kauneuteeni minkä olen ehkä itseäni huijatenkin meikeillä ja vaatteilla illusioinut (onko se edes sana?), ja illan päätteeksi huomaan hurmanneeni komean miehen hauskoilla läpilläni ja pienellä nöyryydellä maustetun elämänilollani! :D

Tulipa pitkä, mutta jotkut tekopyhät mokottajat käy aivoon, ton tytsin mikä-lie kommentit onnistun kutakuinkin ohittamaan lukematta. Jos ei ole kokemusta miehistä (?), klubbailusta (?), paikan komeimman kotiin viemisestä (?) niin ei kannatta tälläseen ketjuun edes vastata.
 

Yhteistyössä