Kuinka usein etävanhempi näki/näkee lapsiaan?

Te ketkä olette eronneet, kuinka usein etävanhempi tapasi tai näki lapsia ennen kuin sai oman asunnon (jos ei siis asu sitä ennen samassa asunnossa) ja kuinka usein asunnon saannin jälkeen?

Erottiin avomiehen/kihlatun kanssa muutama viikko sitten, nyt on viikon verran asustellut muualla eikä ole lasten takia käynyt täällä, vaan vain hakemassa vaatteita sun muita ja silloin vain vilaukselta nähnyt lapsia. Nyt oli melkein 3 päivää, ettei nähnyt lapsia ollenkaan ja jo se teki minulle pahaa. Pelottaa vaan hirveästi mihin tää tilanne menee, ja aikooko oikeasti nähdä lapsia niin usein kuin sanoi. Sanoi nimittäin heti kun ilmoitti erosta, että yrittää nähdä lapsia vaikka päivittäin jos ehtii. Ja nyt tuntuu siltä, että ei sitä kiinnosta!! :'(
 
Mulla on lapset eri isistä.Poika on 5v ja sen isä näkee poikaa 1-2kertaa viikossa.Yleensä kerran viikossa poika on siellä yötäkin.Tytön(1v6kk) isästä kihlaus purkautui jo joulukuussa,eikä sitä ole kiinnostanut tyttöä nähdä sen jälkeen.On niin katkera kun hänet jätin.
 
Meillä käy isä katsomassa tyttöä kerran tai kaksi kuukaudessa puolen tunnin ajan.Oltiin tekemässä pari vkoa sitten tapaamissopimus jonka mukaan hänen pitäisi nyt alussa ottaa tyttö luokseen 6 tunniksi kerran kahdessa viikossa. Ekan kerran oli jo heti niin ettei isälle sopinutkaan :-( Saa nähdä miten tulee jatkossa menemään. En meinaan anna tyttöä yökylään ennenkuin isä on säännöllisesti, lapsi nyt 9,5 kk. Eikä isä tunne lastaan eikä lapsi isää..
 
Meillä ei ole isä tavannut lapsiaa sitten viime kesän, 4 lasta, asuu eri paikkakunnalla tosin, mutta ei ole ollut kiinnostunut lasten tapaamisista oikeastaan ollenkaan ja varsinkin kun muutti uuden naisystävän kanssa yhteen melkein heti meidän eron jälkeen eivät lapset tietenkään sovi sellaiseen kuvioon.
 
no viime vuonna kävi 4 kertaa näkemässä.. nyt elokuussa tulee vuos ku viimeks näki..ovat kyl soitelleet jonkin verran.. erottii kohta kaks vuotta sitte ja sillo ku oltii perhe nii oltii perhe ja lapsen isä oli paljon tyttönsä kaa ja leikki ja tanssi tätä..
 
Aikasemmin saatto mennä yli kk että kerkes isä juomiseltaan poikaa moikkaamaan.Nyt on vähän saanut elämäänsä paremmille uomille,juomaputket kestää n. vkon "vaan".Tulee poikaa yleensä meille moikkaamaan ja jos luvan saa sohvalla yöpyä,niin saattaa olla kolmekin pvää pojan kanssa(koettelee aikalailla mun hermoja,mut mitä mä en lapseni takia kärsis)

Nyt on jopa pitäny poikaa pari kertaa luonaan yötä,mitä ei aikasemmin tehny.
 
joskus kävi parikin kertaa viikossa kylässä. ei kylläkään juuri lasten kanssa touhunnut, lähinnä juttuseuraa kaipasi minusta. Aina jos on joku tyttöystävä hänellä, tapaamisia on vähemmän (1-2kk välein ) tai ei ollenkaan. Ne vähätkin vain yhdessä tyttöystävän kanssa. pari tuntia pisimmillään.
 
meillä minä muutin lasten kanssa pois yhteisestä kodistamme. meni pari kuukautta ennenkuin tehtiin tapaamissopimus ja lapset näkivät isäänsä. tyttö oli eron tullessa vain 3kk joten ei vieraillut isällään kuin imetyksien välissä. poika aloitti heti tapaamissopimuksen mukaiset tapaamiset. joka toinen viikko tapaamiset tiistaina ja torstaina ja joka toinen viikko tiistaina+ viikonloppu. näitä tapaamisia noudatettiin myös tytöllä kun imetys päättyi.

kuitenkaan tapaamiset ei tälteen toiminut kuin 6kk ajan, jonka jälkeen meni vuosi jolloin ei isä 10kk tavannut lapsia (yhteensä). nyt tammikuusta lähtien ollaan menty sillä taktiikalla että lasten isä tapaa lapsia kerran viikossa (peruuntuu kylläkin jatkuvasti). tiistaisin joka toinen viikko ja tiistai-keskiviikko joka toisella viikolla. ei tietoa milloin ex alkaa tapaamaan lapsia jälleen sopimuksen mukaan.
 
Meillä lukee sopimuksessa että joka toisen viikon vapaapäivät on poika isällään. Käytännössä tapaavat jopa useammin ja se jos mikä on hienoa. Ennenkuin mies löyti asunnon itselleen, oli noin 1-2kk tauko etteivät nähneet kuin ohimennen, sen jälkeen kyllä ihan säännöllisesti.
 
Meidän erosta on vasta muutama kuukausi. Aluksi sovittiin joka viikko erikseen, pari kertaa viikossa isä oli illan lapsen kanssa tai meni viikonloppuna äidilleen tytön kanssa. Viikko sitten eksä sai kunnon asunnon ja on nyt laittanut sen valmiiksi ja tarkoitus olisi että tästä lähtien joka toinen viikko tyttö olisi kaksi kertaa arkena isällään niin, että isä hakee päiväkodista ja vie sinne aamulla, tämän välin öineen siis lapsi isän luona. Ja joka toinen viikko sitten yksi arkipäivä illasta seuraavaan aamuun ja lauantai-iltapäivästä sunnuntai-iltapäivään. Mulkku mieheksi se mun ex, mutta lapsestaan onneksi tuntuu välittävän. Tosin kovin alussa tässä tilanteessa vielä ollaan, toivottavasti ei innostus isältä lopu lyhyeen, kuten tuntuu monille käyneen...
 

Yhteistyössä