kuinka usein miehesi angstaa, on pahalla päällä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
mikä siihen on syynä? onko normaalia, että mies on pahalla päällä joka viikko, tiuskii ja on mykkäkoulussa. kaikki mitä sanon tai teen on väärin, mies on aina oikeassa. kaverit ja sukulaiset ihailevat meitä ja miestäni, olen onnekas kun olen saanut noin hyvän miehen. olen loppu, en jaksa keskenkasvuista kakaraa. mies ei edes kerro syytä.
 
ei kiukuttelua
Mieheni ei ole koko avioliittomme (24 v) aikana ollut minulle vihainen tai kiukutellut minulle kertaakaan. Joskus on ollut työasioista harmissaan kotiin tullessaan mutta on tullut takaisin hyvälle tuulelle kun on saanut olla hetken minun kanssani. Kuulostaa varmaan vähän oudolle mutta sellainen hän vain on. Taidan olla aika onnekas.
 
vierailija
Aika usein, mutta ei hän meillä ole vihainen vaan työleen. Annan hänelle omaa rauhaa ja hoidan sillon lapsen tarpeet ettei mies ärsyynny enenpää. Hänellä on hyvin stresaava työ ja sen olen hyväksynyt.
 
vierailija
Ehkä kerran kuukaudessa korkeintaan. Yleensä aina liittyy siihen, että tekee jotain ja ei sitten onnistukaan. Vaikka remppahommia tmv. Silloin saattaa tulistua tosi paljonkin, muttei kohdista sitä minuun eikä lapsiin vaan itsekseen mesoaa.

Minua kohtaan on poikkeuksetta hyvin ystävällinen ja rakastava, kuin myös minä häntä kohtaan. Meillä on takana yli 20 yhteistä vuotta ja joka ikinen päivä olen ollut kiitollinen siitä, että saan jakaa elämäni tuon miehen kanssa.
 

Yhteistyössä