Kuinka usein sinä näet kavereitasi yksin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"mona"
Hyvin harvoin, ehkä kerran kuussa (nämäkin yleensä niitä lapsettomia). Jollei oteta lukuun sitä et ehtii vaihtaa muutaman sanan ennen jumppaa tai sen jälkeen.

Nähdään siis perheenä tai minä lasten kanssa.
 
kotileipuri-
Tänään viimeksi, pidettiin karjalanpiirakkatalkoot ja sillävälin mies oli lasten kanssa mm. uimassa ja pizzalla.
Iltalenkin käyn arki-iltaisin naapurin rouvan kanssa ja säännöllisen epäsäännöllisesti kuntosalilla/jumpissa jonkun ystävän kanssa. 3kk välein on naapuruston rouvien kanssa ns. naisten ilta yhteisen kokkailun merkeissä.

Useimmilla ystävillä/työkavereilla on lapsia itselläänkin, joten yleensä kyläilyt hoidetaan porukalla molempien lasten kanssa.
Esikoisen harkkoja ja pelejä seuratessa tulee toki meidän molempien vanhempien tavattua ystäviä/muita vanhempia.

Miehellä on työkavereiden kanssa viikottainen, säännöllinen urheiluvuoro ja sen lisäksi hän käy muutaman kerran viikossa lenkillä/hiihtämässä kaverinsa kanssa.
 
Meillä
1-3 kertaa vuodessa,mies ehkä 2-5 kertaa vuodessa. Eniten kaipaisin sitä et päästäis miehen kanssa kaksisteen joskun... Otetaan joskus lapsenvahti,mutta ei siin 3-4 tunnissa mitään oikeen ehdi.
 
"vieras"
En ikinä. Kyllä siinä ainakin jommalla kummalla on lapset läsnä. Miehen kavereilla ei ole lapsia vaikka myös he ovat 3-kymppisiä. Tosin eipä mies kavereitaan oikein näekään kun ei vain ole aikaa.
 
vierass
Kyllä mä vähintään kerta per viikko pyrin käymään kaverin kanssa kahvilla/syömässä/shoppaamassa tai jotain sellaista :)

Miehellä ei ole kavereita (ei oo sosiaalista tyyppiä), joten ei toi käy koskaan missään muualla kuin harrastuksissaan.

Ehkä kerran pari kuussa käydään jossain koko perhe, juurikin siitä syystä, että mies ei tykkää "seurustella". Itse sit käyn välillä lasten kaa kavereilla, joilla samanikäisiä lapsia :)
 

Yhteistyössä