Kuinka vakuutus tässä tapauksessa, Espalla jotain kävi

Ihan turhaan paasaat. Kyllä kaikki tietää että tämä rouva saa harrastaa mitä vaan millä tavalla tahansa, kassa on pohjaton, aina joku hoitaa velat.
Kysymys jo itsessään osoittaa sen, että kassa ei ole pohjaton, vaan: Näillä ei ole ollut varaa hankkia itselleen täyskaskoa, tai ei edes varaa maksaa omavastuuosuuttaan, olipa vakuutus edes joku kasko.
Ne, joilla nämä perusasiat ovat kunnossa, eivät edes kysele tällaisia! ; eikä varmasti sellaiset, joilla on ns. pohjaton kassa.
 
vierailija
Kysymys jo itsessään osoittaa sen, että kassa ei ole pohjaton, vaan: Näillä ei ole ollut varaa hankkia itselleen täyskaskoa, tai ei edes varaa maksaa omavastuuosuuttaan, olipa vakuutus edes joku kasko.
Ne, joilla nämä perusasiat ovat kunnossa, eivät edes kysele tällaisia! ; eikä varmasti sellaiset, joilla on ns. pohjaton kassa.
Eikö kaikissa autoliikkeiden omistuksessa olevissa autoissa ole täyskasko? Nykyään harvemmin enää ostetaan autoa kertamaksulla...
 
Eikö kaikissa autoliikkeiden omistuksessa olevissa autoissa ole täyskasko? Nykyään harvemmin enää ostetaan autoa kertamaksulla...

Miten sen itse katsoo paremmaksi. Eikös se vähä niin ole, että omat bonarit menettää, jos siirtyy autoliikkeen vakuutuksiin... vai säilyykö omat vakuutusbonukset historiallisesti, että niitä voi joskus taas käyttää. Ei bonukset ainakaan kasva. Toisaalta, olisko se niin, että jos pelkää mälläävänsä autoa jokaisessa mutkassa, niin kannattaa pitää auto autoliikkeen omistuksessa?

Saahan autolainan omasta pankistakin, jos lainaa tarvitsee; Miksi pitää autoa autoliikkeen omistuksessa?
 
vierailija
Kysymys jo itsessään osoittaa sen, että kassa ei ole pohjaton, vaan: Näillä ei ole ollut varaa hankkia itselleen täyskaskoa, tai ei edes varaa maksaa omavastuuosuuttaan, olipa vakuutus edes joku kasko.
Ne, joilla nämä perusasiat ovat kunnossa, eivät edes kysele tällaisia! ; eikä varmasti sellaiset, joilla on ns. pohjaton kassa.
Miten sä jaksat aina olla piikittelemässä ja nälvimässä Milannaa ja hänen asioitaan? Miten ylipäätään kenellekään kuuluu noi hänen raha asiat tai laukkuhimot ym..asiat? Antaisit olla ja kirjottaa...siis mitä ihmettä, aikuinen ihminen...
 
Miten sä jaksat aina olla piikittelemässä ja nälvimässä Milannaa ja hänen asioitaan? Miten ylipäätään kenellekään kuuluu noi hänen raha asiat tai laukkuhimot ym..asiat? Antaisit olla ja kirjottaa...siis mitä ihmettä, aikuinen ihminen...

En nälvi Milannaa, vaan on ihan sama asia kirjoittipa tuollaisen aloituksen auton naarmujen vakuutuskorvauksesta täällä kuka tahansa, niin toteaisin samaa. Etkö sinä?
 
vierailija
En nälvi Milannaa, vaan on ihan sama asia kirjoittipa tuollaisen aloituksen auton naarmujen vakuutuskorvauksesta täällä kuka tahansa, niin toteaisin samaa. Etkö sinä?
Älä viisi aikuinen ihminen, tiedät varsin hyvin miten inhottava olet häntä kohtaan. Milanna ei ole mikään idolini täällä mutta en ymmärrä tuota sun tarvetta olla jatkuvasti haukkumassa hänen rahankäyttöä tai työasioita tai äitinä olemista. Mitä ihmettä hänen teot tai firman asiat meistä kenellekään kuuluu??
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Ei 1000,- takki ihan 200,- laskee ja vakuutus kun korva aina ovh summan :ROFLMAO:. Itseasiassa merkkilaukkujen hinnat taas kasvaa riippuu tietysti merkistä ja mallista...Mutta kun he päättivät sen saa käyttää vielä. En laita mitään sinne se on myynnissä 200,-lla
No vakuutuksethan toimii siten, että korvaus laskee, jos mukana on omaa huolimattomuutta.
Jos vaikka talosi syttyy tuleen, koska unohdit uunin päälle ja lähdit shoppailemaan, sinulle ei makseta täyttä arvoa talosta takaisin, vaan saat ainoastaan 75% menetetystä omaisuudesta.
 
Älä viisi aikuinen ihminen, tiedät varsin hyvin miten inhottava olet häntä kohtaan. Milanna ei ole mikään idolini täällä mutta en ymmärrä tuota sun tarvetta olla jatkuvasti haukkumassa hänen rahankäyttöä tai työasioita tai äitinä olemista. Mitä ihmettä hänen teot tai firman asiat meistä kenellekään kuuluu??

EI tietenkään ns. yleisesti ottaen kuulukaan, mutta tässä tapauksessa Milanna esittelee itseään aika "kutsuvasti". En minä, eivätkä muutkaan täällä avaudu omasta elämästään, työstään, ostoksistaan. lähettele kuvia rintikoistaan... koska eivät halua että oma elämä on levällään koko maailmalle. Sitä vartenhan tänne kirjoitellaan, että saadaan vastakaikua. Eikö vain?
Jos Milanna itse oikein vonkuu ja mankuu. "kato, kato..mitäs sanot?" Niin pitäisikö olla ihan vihannes, ja sanoo aina "ihkuuu..." paskasta?
 
No vakuutuksethan toimii siten, että korvaus laskee, jos mukana on omaa huolimattomuutta.
Jos vaikka talosi syttyy tuleen, koska unohdit uunin päälle ja lähdit shoppailemaan, sinulle ei makseta täyttä arvoa talosta takaisin, vaan saat ainoastaan 75% menetetystä omaisuudesta.

Jos sitäkään, sillä ennen kuin mitään maksetaan tulee paikalle palotarkastaja ja poliisi. Jos katsotaan, että palo on tarkoituksella tehty niin saat maksaa itse sakot ja korvaukset, ja rikos on vähintään törkeä vakuutuspetosyritys.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
EI tietenkään ns. yleisesti ottaen kuulukaan, mutta tässä tapauksessa Milanna esittelee itseään aika "kutsuvasti". En minä, eivätkä muutkaan täällä avaudu omasta elämästään, työstään, ostoksistaan. lähettele kuvia rintikoistaan... koska eivät halua että oma elämä on levällään koko maailmalle.
Jos hän niin haluaa tehdä niin miten se voi niin paljon häiritä, että sä alat kommentoimaan johonkin tissiliivikuvaankin juttuja hänen töistään ja laukuistaan?
Niin ja tuo ''En minä, eivätkä muutkaan täällä'' taas on niin ärsyttävästi todettu, koska sinä et voi puhua kaikkien puolesta täällä, ainoastaan omastasi. Aika monet ovat kertoneet täällä omasta elämästään jne..sitä tapahtuu ihmisten keskuudessa joiden kanssa kirjoittelee vuosia.

Eikö vain?
Kyllä, mutta olen huomannut ettet anna kenellekään toiselle ihmiselle täällä ikävällä tavalla sitä vastakaikua...et ainakaan nimimerkkisi takaa.

Jos Milanna itse oikein vonkuu ja mankuu. "kato, kato..mitäs sanot?" Niin pitäisikö olla ihan vihannes, ja sanoo aina "ihkuuu..." paskasta?
Ei pidä, mutta ei sen vastakohta tarvitse olla v*ttumainen, eihän ja sinä olet oikeasti ärsyttävän veemäinen kommenteissasi häntä kohtaan.
 

Yhteistyössä