Kuinka yleistä nuoruudessasi ja kotipaikkakunnallasi tämä oli?

Niin meilläkin, mutta kyllä minä nyt aikuisena sellaisesti pukeutuneesta tytöstä näen, ettei se mikään aikuinen ole.
No näin. Vaikka 13-14-vuotias olisi miten tällingissä, näky on vähän samanlainen kuin pikkutyttö äidin korkokengissä. Täyspäinen aikuinen näkee kyllä, että vaatteiden ja meikin alla on pikkutyttö eikä täysikasvuinen nainen.
 
  • Tykkää
Reactions: HoitoonVaan
marilyn.
Joo, tunnen erään 23v:n amiksen, joka seurustelee ihan tarkoituksella n. 15v tyttöjen kanssa. Tää mies on pahasti velkainen, taustalla kertomansa mukaan keskittymishäiriö (liekö adhd vilkkaudesta päätellen). Hänen juttunsa ovat lähinnä tuning-autoihin, pilluun ja juopotteluun liittyviä...
ja mitä tää velkaisuus mihinkään liittyy, on että tää mies hyväksikäyttää näitä tyttöjä rahallisesti(lainaa rahaa isohkoja summia) ja näiden tyttöjen vanhemmat joutuu elättämään tämän retkun. Mies ei käy töissä vaan saa tt-tukea,laskut ulosotossa.. mutta silti ajelee äitinsä nimissä olevalla autolla.
 
Surullisen yleistä siis.

Nyt kun lähempänä kolmeakymppiä alkaa nähdä nuo yläkoulun aloittajat vasta ihan lapsina (niin kuin he ovatkin), olen viime aikoina muistellut noita omia teiniaikoja suurella inholla.

Myös meidän kylällä oli useita tällaisia tapauksia ollessani itse juuri tuon ikäinen varhaisteini.
Ehkä olimme provosoivia, ehkä yritimme esiintyä vanhempina kuin olimme, mutta mielestäni täysi-ikäisen ihmisen pitäisi silti ymmärtää nämä rajat.

Mietin tänäkin päivänä niitä miehiä, että ovatko he edelleen seksuaalisesti kiinnostuneita lapsista, vai oliko se heilläkin joku "ohimenevä vaihe"?
Vahan sama fiilis. Mun hyva kaveri oli 13-14v ja seukkas 20-vuotiaan ukon kans. Kerran itsekin laksin jollekin ryyppyreissulle tuon ikaisena, ja muistan kuinka ahdistavasti tan ukon samanikainen kaveri lahenteli mua. Ma lahdin keskella yota vieraasta paikasta liftaamaan kotiin. Hyi helvetti kun puistattaa. Tossa varmaan 7 vuotta sitten tormasin kyseiseen aijaan ja oli semmosessa aikas prameessa porukassa. Ma liityin tahan porukkaan ja kylla tuo mies valtteli katsettani ja tuntui olevan tosi hapeissaan. Ma ignoorasin koko tyypin. Mutta ulkoisesti ainakin vaikutti "normaalilta" keski-ikaiselta siististi pukeutuneelta miehelta. Siita toisesta miehesta, joka seukkasi kaverini kanssa, tiedan etta oli 10v nuoremman (kuitenkin 20+) naisen kanssa naimisissa. Sekosi ja lopulta tuli uskoon.
 
Muistan ite, kun oli 7-8 luokalla ja aloin liikkumaan yli 18 v. jätkien kanssa.. kaverini oli mukana noissa piireissä ja itekin sitten aina viikonloppuisin pyörin heidän kanssaan.. sitten kun menin 9. luokalle, niin aloin liikkua yli 25-vuotiaiden kanssa.. olihan se kivaa kun sai kavereille vouhottaa auton kyydistä talvella, kun ne värjötteli ulkona kylmissään.. tätä jatkui siihen asti kun täytin 18 v... yks kaverini seurusteli 7.luokalla 19 v. kanssa... ja se oli tosi siistiä siihen aikaan..

nyt 29-vuotiaana en ainakaan ite vois kuvitellakaan, että liikkuisin yläasteikäisten seurassa tuollaisessa tarkoituksessa mitä ite silloin liikkui.. ihan kamalaa.. ja toivottavasti lapseni ei ala myöskään liikkumaan sitten..
 
"vieras"
Olihan noita, kun itse 90-luvun puolivälin jälkeen olis yläasteella. Sitten se oli ihan ok, jos se poika (tai siis mies) oli ulkonäoltään nuorekas (suht samaa tyyliä kun alaikäisetkin), mutta se kyllä kauhistutti kun kasiluokalla yks tyttö löysi itselleen ihanan yli kakskymppisen isomahaisen takatukka-tyypin :D
 
-.-
Riippuu varmaan vähän missä piireissä pyörii.
Parin tapauksen muistan, mutta sillonkin kyllä kyse 18-20-vuotiaasta "miehestä" jolla koulut kesken ja porukoitten nurkissa pyöri. Tai omillaankin asunnu, mutta ei nyt mikään työssäkäyvä aikuinen kuitenkaan kyseessä. Semmosia perus amisidareita, datsuneissa poppi raikaa jne.
Tytöt sitten ollu just näitä napapaitoihin pukeutuneita, röökiä vetäviä, rimanalittajia.. .
Ja samalta paikkakunnalta olen kun alottaja.
 
"neitsytmaria"
mä en koko yläasteaikana ymmärtäny tota pussikalja+kaikkien elävien kanssa nussimista. Siis tytöille kelpas kaikki +45v äijät kuin nuoremmat. Itse olin yksiaviollisesti 19v kanssa olessani 15-16v. mut ajatus vanhemmasta kyllä kuvotti. Nykyään olen naimisissa itseäni nuoremman kanssa :)
 
"vieras"
[QUOTE="neitsytmaria";27176633]mä en koko yläasteaikana ymmärtäny tota pussikalja+kaikkien elävien kanssa nussimista. Siis tytöille kelpas kaikki +45v äijät kuin nuoremmat. Itse olin yksiaviollisesti 19v kanssa olessani 15-16v. mut ajatus vanhemmasta kyllä kuvotti. Nykyään olen naimisissa itseäni nuoremman kanssa :)[/QUOTE]

Ei ne täysi-ikäiset miehet ainakaan sillon mun aikana liittyny pussikaljoihin ja kaikille jakamiseen. Kyllä toiset ihan pitkäaikaisesti seurustelikin niitten täysi-ikäisten kanssa ja toisaalta taas joku jakorasia saattoi paneskella vaan oman ikäluokan jätkien kanssa.
 
Lex
muistelen, että oli aika yleistä että yläasteikäiset tytöt oli täysikäisten jannujen kanssa, kummatkin olivat jollain lailla vajakkeja ja yleensä niistä tuli myöhemmin soskun elättejä
Niin, tai olisiko niistä tytöistä tullut vähän vajakkeja jos joutuivat seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi varhain?
13- vuotias nyt yleensä on tiedoiltaan ja taidoiltaan vähän täysi-ikäistä vajaampi, niin pitääkin.
 
Lex
[QUOTE="neitsytmaria";27176633]mä en koko yläasteaikana ymmärtäny tota pussikalja+kaikkien elävien kanssa nussimista. Siis tytöille kelpas kaikki +45v äijät kuin nuoremmat. Itse olin yksiaviollisesti 19v kanssa olessani 15-16v. mut ajatus vanhemmasta kyllä kuvotti. Nykyään olen naimisissa itseäni nuoremman kanssa :)[/QUOTE]


Olitko todistamassa sitä nussimista?

Meidän aikaan oli yleistä, että tyttöjä leimattiin huoriksi jo ennen ensimmäistäkään seksikokemusta, ja puhetta oli ehkä tuhat kertaa enemmän kuin tekoja =)
 
"neitsytmaria"
[QUOTE="vieras";27176671]Ei ne täysi-ikäiset miehet ainakaan sillon mun aikana liittyny pussikaljoihin ja kaikille jakamiseen. Kyllä toiset ihan pitkäaikaisesti seurustelikin niitten täysi-ikäisten kanssa ja toisaalta taas joku jakorasia saattoi paneskella vaan oman ikäluokan jätkien kanssa.[/QUOTE]

Tuolla ainakin tyypit vetäs kaljat kävelykadulla ja sitten iskeytyi täysi-ikäisten seuraan joko saadakseen lisää kaljaa tai sit sulkia hattuunsa. Kuuntelin kauhulla kun eräskin tyty selitti että festareilla oli pannut 45vuotiasta jolla oli saman ikäiset lapset (oltiin silloin 14v) ja yks selitti siitä miten oli jonkun poikalauman kanssa "ajelulla" ja mä tokasin että etko sä pelkää et ne raiskaa sut niin se oli kuulemma se tavoite; seksi! Mutta mutta olihan noita tapauksia, jos kuitenkin laillisen seksin ikä on 16v niin olin aika kiltti!!!! Eipä noi seukannu muuten täysikäisten kanssa pidempiä aikoja.. MUTTA kenenkään en nähnyt panevan vain itsekertomia ja kylillä kuultuja juttuja riitti...
 
"Emma"
Muistan tuon olleen aika yleistä, ja yläasteikäisten keskuudessa hienoakin.
Muistan itsekin seurustelleeni mielelläni itseäni vanhempien kanssa muka siksi että koin heidän olevan henkisesti samalla tasolla kanssani. Olin 15v kun aloin seurustelemaan 18v kanssa joka näin jälkeen päin ajateltuna oli aika lapsellinen.
Minusta siinä oli vähän sitä että itsellä oli liian kiire kasvaa aikuiseksi, siksi halusi uskoa olevansa kypsempi kuin mitä oli.

Muistan myös näitä tapauksia joissa 14 seurusteli jonkun 20v kanssa ja uskon että kyseessä on vaan puhtaasti se, että sellaiset "miehet" eivät oman ikäistensä kanssa pärjää henkisten ominaisuuksiensa takia.

Mulla on yksi sukulainen joka seurusteli 18-vuotiaana yläasteikäisten tyttöjen kanssa ja on edelleen (26v) todella lapsellinen. Seurustelee nippa nappa täysi-ikäisten, lapsellisten ja aina jollain lailla vajavaisten tyttöjen kanssa. Monesti näillä nuorilla naisilla on joku itsetunto-ongelma tms minkä takia vaikuttavat mielestäni hyvin lapsellisilta.
 
Joopa joo
Tiedän muutaman, jotka ovat ikääntyessään hilanneet rajansa sinne 18-20v.
En mä usko, että kyse on lapsista kiinnostumisesta, enemmänkin varmaan se ns. nuoruus ja kokemattomuus viehättää? Ja yleensä sitä on naiset kropaltaankin paremmassa kunnossa nuorempana.
Jos nuoruus ja kokemattomuus viehättää aikuista, niin mun mielestä kyse on juuri siitä että hakee"lasta".
Olet tainnut itse olla aikuisen miehen tyttöystävä?
Mua ällöttää ajatus pikkulikkojen kropan katselusta, kyllä aikuisen miehen pitäisi olla kiinnostunut ihan ikäisistään.
 

Yhteistyössä