Kuinkas juhannus on tähän saakka sujunut?

Sama. Ei vaan ole mun juttuni jussit sun muut. Joulu tietty pikkulasten takia.
Itse kyllä yleensä olen tykännyt ja tykkäänkin molemmista, mutta ei tätä Jussia aina tule juhlistettua kunnolla, pitäisi hakeutua jonnekin rantapusikkoon että tuntuisi jussilta, eikä sitä aina tule mentyä minnekään.
Joulua taas tulee juhlittua joka vuosi asianmukaisine juttuineen, kun se tulee kumminkin kotiin sisälle.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
vierailija
Kiitos kysymästä, töissä mennyt. Juhlapyhien vuorot on joskus aivan kamalia, kun muiden yksiköiden sulku näkyy meillä, eikä henkilökuntaa ole mitoitettu tarpeeksi. Nyt onneksi ollut vähän inhimillisempää. Silti keskivertoa rankempaa. Eli siinäpä se on mennyt. Ja kuten joku aiemmin kirjoitti, minäkin olisin halunnut viettää juhannuksen lasten kanssa, jotka nyt siis reissussa. Mutta ei se niin mene, jokaisen on vuorollaan joustettava ja oltava pyhät töissä.
 
Kiitos kysymästä, töissä mennyt. Juhlapyhien vuorot on joskus aivan kamalia, kun muiden yksiköiden sulku näkyy meillä, eikä henkilökuntaa ole mitoitettu tarpeeksi. Nyt onneksi ollut vähän inhimillisempää. Silti keskivertoa rankempaa. Eli siinäpä se on mennyt. Ja kuten joku aiemmin kirjoitti, minäkin olisin halunnut viettää juhannuksen lasten kanssa, jotka nyt siis reissussa. Mutta ei se niin mene, jokaisen on vuorollaan joustettava ja oltava pyhät töissä.
Vaikka kurjalta tuntuu niin jonkun ne työt on tehtävä ja sinä teet hienoa työtä. Oletko hoitoalalla?
 
vierailija yyhoo
Vallan loistavasti. (y) Oltu vaan, grillailtu, tehty, mitä mieleen juolahtaa. Ja mieleen on juolahtanut jopa pestä muutama matto, kun on niin komia keli. :D Eilen oltiin koko poppoolla vanhempien luona syömässä ja viettämässä aikaa. Illalla käytiin lapsen kanssa paikallisella kokolla ja sen sellasta. Nytkin on just tultu saunasta ja herkut kourassa katotaan telkkaria ja pelaillaan ja välillä "dataillaan". :whistle: Eli ihan vaan rauhallista akkujen lataamista (absolutistina, selvin päin), kun ma taas iltavuoro mummuineen ja pappoineen kutsuu. ;)
 
Ei niin kovin hyvin. Auto hajosi eilen :mad:
Onneksi on tuo minun Jeeppi, niin ei olla oltu sentään ihan vankina täällä kotona
 

Yhteistyössä