Kuka EI ota lapsilleen influ-rokotusta?

  • Viestiketjun aloittaja vaikeaa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Uskaltaako jättää ottamatta? Perusterve torniolaistyttö kuollut tautiin. Miten elää sen kanssa ettei ottanut rokotetta, jos omalle lapselle käy yhtä huonosti.
Eihän se edes ollut nähnyt lääkäriä, vaan sairaanhoitajan.
Ja sillä oli keuhkokuume, mihin se kuoli.
eikös se ollut yleistulehdus ?
Hoitamaton keuhkokuume aiheutti sen sepsiksen. Eihän sitä keuhkokuumetta oltu edes diagnosoitu.
 
Meille tuli alkuviikosta koulusta lappu kotiin, yksi ilta aikaa miettiä otetaanko lapselle rokotus jonka saa mahdollisesti viikolla 47 ja nyt jo täällä on sikainfluenssaa liikkeellä...päätettiin,e ttä ei rokoteta, koska ei kai siitä enää sitten ole mitään hyötyä, kun tauti on jo pyyhkäissyt ohi....
 
jossu
Alkuperäinen kirjoittaja ++:
juu ei oteta,olin jo päättänyt ettei oteta niin sain ranskasta s,postin tutulta joka kertoi asioiden todellisen laidan mitä suomessa ei vielä tiedetäkkään.
juu nää on aika hauskoja nämä "asioiden todelliset laidat", sisäpiiritiedot, joita ei kenellekään kerrota... jokainen päättäköön tykönään, mikä on faktaa ja mikä propagandaa!
 
pyh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ++:
juu ei oteta,olin jo päättänyt ettei oteta niin sain ranskasta s,postin tutulta joka kertoi asioiden todellisen laidan mitä suomessa ei vielä tiedetäkkään.
Juupa juu TAAS näitä.
Joo tää on näitä tyypillisiä "mäpäs tiedänkin jotain mietä te ette, enkä kerrokaan teille, ähäkutti" Todellisuudessa ei kuitenkaan olla sen viisaampia ku muutkaan.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Uskaltaako jättää ottamatta? Perusterve torniolaistyttö kuollut tautiin. Miten elää sen kanssa ettei ottanut rokotetta, jos omalle lapselle käy yhtä huonosti.
miten ylipäätäsä elät enään sen asian kanssa,JOS menetät oman lapsen? ei se elämä voi jatkua samana enään koskaan jos oman lapsensa menettää....oli se menetys sitten mistä tahansa johtuvaa! tätä on turha spekuloida,kun aina on mahdollisuus sairastua tai kuolla johonkin.
 
jm
Alkuperäinen kirjoittaja ++:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ++:
juu ei oteta,olin jo päättänyt ettei oteta niin sain ranskasta s,postin tutulta joka kertoi asioiden todellisen laidan mitä suomessa ei vielä tiedetäkkään.
Juupa juu TAAS näitä.
ni mitä?siellä asiassa ollaan vähän enemmän järkikannalla kun täällä käpy suomessa.voi kun voisinkin laittaa sen postin tänne mutta pitää ensin kysyä lupa saako sen julkaista.voisi tulla itku monelle jo rokotteen ottaneelle
Hohhoijaa. Mä toivon, että sun kaltaset pelon lietsojat joutuisivat edesvastuuseen noista pa.kan jauhannoista, mitä nettipalstoilla harrastatte. Eiköhän sille joku rikosnimike jostain laista löytyisi. Jos tuollaisia juttuja kirjoittaa, niin faktat peliin jo ekassa viestissä.
 
juu ei
Esikoisella astma ja hänelle otetaan rokote (kuten myös lasten isälle). Muut 3 lasta ja minä raskaana oleva ei oteta. Mielummin sairastaisin pian pois alta koko possuflunssan.
 

Yhteistyössä