Kuka halua laita itsestä rumia ja kotikunnossa olevia kuvia

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
yep.. huono iho, läski, kaksari, ruma yes.. I know.....



tiäksä , mä pelästyin todella. Luulin jo ostaneeni uudet lasit. Ihan oikeesti, oli kun olis peliin kattonnu (sitäkin pelästyn aina :D )
ja sori huono lainaus. menin solmuun kun en saanut lähettää URL harmaana...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Profiilissa hetken.
:LOL: :LOL:
Mikä naurattaa?
Se, että toinen oikeasti väkäsee kuvan, jossa oli noi pyydetyt, plussa auki taustalla ja pipo päässä yms :xmas:
Niin... Mutta kyllä muuten näytti hyvältä! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn hei!!:
Pakko sanoa,että sairaan kaunis!! Muistelin et sul oli ennen tummat pitkät hiukset? Miten oot saanu tollaset ihanat? Just tuollaiset tahtoisin itselleni... Ja mitä kulmakarvakynää käytät? Ja huulipunaa? Toi sävy ois just sellanen mitä etin,mut en löydä... Jos voit salaisuutesi paljastaa :D
Oli joo aika pitkäänki mustat hiukset, keväällä alotin ton värjäämisprosessin :D Ei mun salaisuus oo muu ku prisman halvin muotovaahto (olisko joku lorealin studio line), rullat päähän pariks tunniks ja lopuks lakkaa. Kulmakynä on lumenen sellanen sininen, en muista mikä numero siinä lukee. Öö huulipuna on joku merkitön jonka päälle oon laittanu ajatuksissani huulirasvaa, sen takia se näyttää ton väriseltä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja uudi ejk:
Miten minä muistan Björnin olleen aikaisemmin tosi tumma ja ruskea silmäinen ja suorahiuksinen ??? Aikamoinen muodonmuutos on kyllä käynyt, kun ei edes muistuta entistä. tai sitten muistan nicin täysin väärin.
Ruskeita silmiä mulla ei kyllä ole ollu kuin piilolinssien muodossa... Mut mustat hiukset joo muistat oikein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Guess, tai jotain sinne päin, on samaa luokkaa kuin B, mut Björnin kropasta ei ole tietoa, mut G:n kroppa on täys kymppi.
On mulla joskus ollut täällä kokovartalokuviakin, mut ei oo tosiaan mitään sikspäkkiäkään, enkä aio viedä guessilta palstan paras kroppa- tai nassu -titteliä! :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Guess, tai jotain sinne päin, on samaa luokkaa kuin B, mut Björnin kropasta ei ole tietoa, mut G:n kroppa on täys kymppi.
On mulla joskus ollut täällä kokovartalokuviakin, mut ei oo tosiaan mitään sikspäkkiäkään, enkä aio viedä guessilta palstan paras kroppa- tai nassu -titteliä! :D
[ ] Kiinnostaa
[X] Ei kiinnosta
 
B
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:
Björn, melko todistetusti palstalla on yksi todellinen kaunotar... Kai se on uskottava, harvoin sun näköisiä naisia näkee. Ja yleensä kaikki vaan sanoo olevansa sun näköisiä. Ihme kun et ole miss universum.
Mun mielestä tällä palstalla on paljonki paremman näköisiä kuin toi.
Kuka?
Jep, kerro ihmeessä kuka :D Munkin mielestä nimittäin Björn on ensimmäinen kaunis nainen, joka kuvansa on tänne laittanut. Jotkut ovat olleet sellaisia laitettuna ihan hyvännäköisiä.
Ei pidä paikkansa. Olen vierailija, joka ei ikinä tule tänne rekisteröitymään, mutta kuvianne olen katsellut. Kauniita on ollut todella paljon. Eikä tämä Björn-söpöläinen tuossa ilman meikkiä ole :)
 

Yhteistyössä