Kuka haluaa, mie voisin lahjoittaa muutaman...

miehen....tarvitseville.....miulla on liikaa miehiä...ja kaikki soittelee ja tekstailee...enkä mie osaa päättää kenet otan..vaiko enkö ketään...vahtoehtoja 4kpl....ahdistaa mitä mie teen niil.....ikähaitari 23v-42v....kaks on jo kosinut :heart:
 
oho, mullakin ois yks lahjotettava :D mut voin kertoo jo kättelyssä että se on huono, ettei tuu sitten lahjan vastaanottajalle tunnetta että ois ostanu sian säkissä :LOL:


Mites sä valitset sen parhaimman?
 
ahaa..
sä oot tää nrj tyyppi joka tuo 4 avecia juhliin..siinä mustan pörssin mainoksessa
eli siis nrj:llä pyörii se mustan pörssin mainos..
joka päivä nrj:llä avaavat neljä mustan pörssin joulukalenteri luukkua ja saavat palkinnon


:LOL:
 
:LOL:
Yks on kyl rikas...pyys mua jouluviikos Sallaan...ja avomersun omistaa...hemmottelee lahjoilla....onnistuu remppahommatkin...mut ikää se 42v....mut mie vaan sen teinin perään....ja sit yks insinööri.... ja yks joka asuu kaukana miusta...kenet otan.....

 
ongelma tämäkin
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
miehen....tarvitseville.....miulla on liikaa miehiä...ja kaikki soittelee ja tekstailee...enkä mie osaa päättää kenet otan..vaiko enkö ketään...vahtoehtoja 4kpl....ahdistaa mitä mie teen niil.....ikähaitari 23v-42v....kaks on jo kosinut :heart:
Mulla riesana ukkomies joka vuodedsta toiseen soittelee,käy, tuo lahjoja ja en halua häneen sotkeutua mutta ei vain usko.
Monet kerrat olen jättänyt vastaamatta, en laskenut sisälle ja silti vain soittaa.
Hyvä tanssija on ja se minulle riittää jos samaan paikkaan satutaan.
 

Yhteistyössä