Kuka lähtee mukaan, kauanko pärjäät 50?:lla kokeeseen?

vieras
Hmm... mä käyn tänään kaupassa ja viikon eväät ostelen, mutta viimeksi sain sinne kuluun 100 ?, joten pärjätään tolla summalla muutama päivä, ehkä to saakka...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Mä tipuin jo.... |O |O

Unohdin koko homman ja kävin äsken kaupassa ja ostokset teki 49,70.. :headwall: Ostin kaapin täyteen tavaraa kun kerrankin on vapaapäivä ja aikaa tehdä ruokaa pakkaseen ja leipoa.
Muistin tän homman nyt kun tulin koneelle...jee jee!
ethän sä tipu ennekuin se loput 30sentiiäkin on mennyt.. katot vaan kaunko voit olla ostamatta :D
 
Niin mites noi paremman puoliskon ostamat ruuat?
Mä nimittäin just laitoin sähköpostissa kauppalistan :D

Mutta jos lasketaan vaan mun kaupassa käymiset jotka menee mun tililtä, vaikka rahat periaatteessa onkin yhteisiä, ni sit voisin olla mukanakin. Tän päivän rahanmeno on 0?...
 
auts. Jos lähden mukaan niin häviän oitis. Menen illalla ruokakauppaan hakemaan einestä muutmaksi päiväksi, töissä syön ruokalassa (n.5e/pvä) ja keskiviikkona pitäis kipaista lapsille vähän kesäisempää vaatetta... :D
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Kohta tulee Hernetäti ja vie koko kisan :D
:LOL:

Kunhan mies tulee kaupasta, tiedän tän päivän totaalisaldon.
Jep. Hellallettas pärjää sen pari kuukautta jo tuolla summalla. Vettä vaan punaseen maitoon, niin johan tulee purkillisesta useampi litra :D
(sori, oli pakko :snotty: )
Ei kun se tulisi jouluna sanomaan, että jouluostoksetki tehty ja vielä on 50 eurosta 4 euroa jäljellä.

 
Viblsp
Niin ja tänään meni 35?. Pojalle aurinkolasit, 3,5 eurolla 3 pakettia valkosipulihapankorppua, pullapitko ja paahtoleipä ja sitte pari energiajuomaa ja ja ja... Ite en siis tänään käyny ostoksilla.
 

Yhteistyössä