Kuka muista, olen kertonut 2 vuotta sitten vauvasta, kenellä ei ollut mahdollisuutta selviytyä?

Yks nainen kenelle autoin etsiä hoidot vaikka kuusta, kunhan vain pelastetaan vauva? Kun sellaisia tapauksia on melkein mahdotonta pelasta, sillä on ollut raskauden aikana iso kasvain päässä (lapsella) mikä on tullut jopa suusta ulos. Se tarkoittaa että heti kun se syntyy ei saa happeakaan. Mutta minua pidettiin hulluna koska annettiin kuitenkin 1% että jää eloon ja mä päätin auttaa ja etsiä hoidot sitten vaikka ja mistä... No sain eilen tietä että lapsi on yli 2 vuotias, oli hänelle tehty vielä 3-4 leikausta synnytyksen jälkeen (p.s. kun en ole enää nähnyt ko naista kun vauva oli pelastettu). Mutta nyt se tyttö voi todella hyvin ja suloinen kuin mikä ei jäänyt arpeakaan kasvoissa :heart:. Lupasin että ens vuonna menen katsomaan heitä. :). Kyllä joskus kannattaa uskoa, vaatia ja etsiä...
 
Muistan hyvin tuon tapauksen. Ja hieno juttu, että tilanne päättyi hyvin :)
Juu, uskomaonta jopa. Mulla on ollut niin noloa, kun nyt raskauden aikana olin ultrassa Tyksissä ja siellä on ollut lääkärinä juuri se kuka sai niin sanotusti korville silloin, kun olin niin vihainen sille, kun yritin aluksia täällä joka sairaalasta tietoa saada jos joku ammattilainen löytyy.
 
Muistan! :flower: Sydän on sinulla paikallaan :heart:
No en tiedä tästä :D. Mutta silloin ajattelin että ei hitto, teen kaiken sen eteen että saa pelastettua. Silloin vielä itse saanut lasta niin hormonit olivat sen verran sekaisin että luulin meen vaikka seinän läpi että saa auttaa. Jos joku muista niin silloin itse jopa olin tämän takia myöhässä Meksikoon (rokote), mutta ajattelin aluksi hoida tämän lopun asti ja sitten itseä.
 

Yhteistyössä