Kuka muistaa lastenohjelman JAKI VUORISTON KARHU, eli "jaki ja nuka"-ohjelman? ÄÄNESTÄKÄÄS PIRUUTTAIN SITÄ!

  • Viestiketjun aloittaja erer
  • Ensimmäinen viesti
erer
Perhe.fi sivulla on menossa äänestys "kaikkien aikojen lastenohjelma".

Kyllähän siellä monta hyvää ohjelmaa on tarjolla, kaikki moneen kertaan näytettyjä. yksi puuttuu joukosta, nimittäin JAki vuoriston karhu.

Mä kävin äänestämässä kohtaa joku muu, mikä? Jospa sinne saatais monta kannattajaa, tulis yllätysvoittaja, ni ehkä saatais se uusintana telkkariin, kun muuten ei näytä tulevan..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Skye:
Oi, mä muistan sen myös! Pienenä itkin silmät päästäni karhuemon kuolemaa :( Saakohan Jakia mistään esim. DVD:nä? Käyn äänestämässä.
JOskus etsin sitä DVD.nä, mut ei löydy ku tyyliin ranskaks, espanjaks jne. ei ees ruotsiks tai englanniks..

Olen laittanut siis pariinkin kertaan toiveita ylelle että ottaisivat tän uusintaan, nykyisten ihmeohjelmien tilalle.. mutta ei ei ei..
 
mie muistan kanssa, se oli vaan jotenkin niin surullinen, itkin ihan kunnolla sitä katsoessa.
Katselin että tuossa äänestyksessä on muitakin hyviä: Heikkopeikosta tykkäsin kanssa älyttömästi ja tuosta lohikäärme Justuksesta. Ihanhan tässä tulee lapsuutta ikävä kun noita alkoi muistelemaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:
Kävin äänestämässä ja jätin tulikivenkatkuista palautetta siinä muistoruudussa :D
Hyvä hyvä! Mistä annoit palautetta? nykyohjelmien tasosta?
Juu, kerroin ensin lapsuusmuiston liittyen Jakiin ja Nukaan ja sitten kerroin, että olen yrittänyt löytää kyseistä sarjaa DVD:llä siinä onnistumatta ja ihmettelin, miksei YLE näytä tällaisia laadukkaita sarjoja uusintana kun kuitenkin koko ajan pursotetaan ö-luokan tasoisia ohjelmia lasten silmille. Näin tiivistetysti :)



 

Yhteistyössä