Kuka muu vihaa sotkuista kotiaan?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vihaisin jos meillä olisi sotkuista. Tai vihaan aina kun meillä on sotkuista ja likaista. Aina en pysy siivouksessa perässä. Siivoan joka ikinen päivä samoja juttuja, pesen pyykkiä, luuttuan lattioita, plaa plaa plaa. Kotieläimiä meillä ei onneksi enää ole. NIISTÄ tulee suurin sotku. Pääosin meillä on koti siisti, koska en pysty elämään lian ja sotkun keskellä, enkä katselisi "sohvalla makaavaa sikaa" joka ei siivoa. Oneksi mies sentään omalta osaltaan yrittää parhaansa asunnon siistinä pitämisen kanssa, vaikka siinä onnistuukin vain kohtuullisesti. Ei esim. aina pyyhi tuolien selkänojia lasten syömisen jälkeen jne.
 
vierailija
Mun vanhin tyttö ja mun äiti on pitänyt meillä kämpän edes jonkinlaisessa kunnossa. Mä olen aina ollut sotkunen ja noi 2 nuorempaa ei persettään jaksa nostaa. Me 3 jätetään vaatteita sinne sun tänne ja se vituttaa meitä mut ei kauaa mene kun on pakotettu siivoamaan niin kaikki on taas hujan hajan. Sillon kun siivotaan niin huutaminen on ihan hullua. Kaikki huutaa toisilleen. Noi 2 on yrittäneet aina livetä mutta se ei onnistu vaan kaikki osallistuu. Oispa joskus rahaa niin että olis siivooja.
 

Yhteistyössä