Kuka myöntää olevansa tämä autoilija

  • Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26502157:
En kyllä myönnä mitään... Mutta yleensä kun alkaa suoristaa autoa siihen ruutuun niin huonommaksihan se aina menee
Näin minullakin. Ja varsinkin, jos molemmissa viereisissä ruuduissa on autot.
 
Mitä vattua?
Naapurit nauraa kun mä välillä pyydän miehen peruuttamaan mun auton pois parkkikselta kun jotkut mulkerot on parkkeeranut sinne päin persettä mutta tää on jo ihan käsittämätöntä.
Kauankohan se oli venkslannut ennen kuin kuvaaja alkoi kuvaamaan? :D
 
"Vieras"
Kyllä minun parkkeerauksistani olisi monta filmiä saanut, toivottavasti kukaan ei ole filmannut.

Kerran meinasi mennä hermot itsellänikin, mummeli pysähtyi auton viereen ja olisi ehkä halunnutneuvoa. Pysäytin auton kokonaan ja odotin, että mummeli lähtee. Kyllä se auto mahtui kuin mahtuikin ruutuun niin etä myös viereiseen autoon pääsi sisälle.

Muutaman kerran olen parkkeerannut ihan keskelle ruutua vain huomatakseni, että en mahdu autosta pois. Ei ole auttanut muu kuin etsiä toinen perkkiruutu.
 
olet väärässä
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26502661:
Naisille ei koskaan pitäisi myöntää ajokorttia :attn:

naiset + autoilu = täystuho
Naisille pitää myöntää sitten ajokortti kun he menevät naimisiin, pitäähän miehellä olla juoppokuski. ;)
 
Kaikki sympatiat tuota kuskia kohtaan..tais olla jotain vanhempaa chrysler mallia ja ne ei ole mitään pieniä. Tai ainakaan nämä uudemmat. (joissa taas on peruutustutkat) Itse en kunnolla pienenä ihmisenä näe tuon ison 7-paikkaisen auton peileistä ja ikkunoista:) Mutta olihan tuossa kyllä iso ruutu johon auto olisi mahtunut.

Perhepaikat on myös siksi in. Mutta se on kans ihanaa kun joku tolvero ajaa autonsa perheparkeissa siihen viivan päälle kahden auton väliin. Siltä puolelta ei autoon pääse, saati että suoraa pääsee peruuttamaan pois! Näitä tolloja ihmisten kiusaajia kyllä riittää.
 
"vieras"
No en mä ihan noin toivoton ole, mutta ellei se auto kerralla mee siihen ruutuun niin vekslaamiseksi se aina menee. Tollahan oli toi auto ihan hyvin jo siinä ruudussa kerran.

Mutta on meilläkin iso farmari, hankalampaa se on parkkeerata kuin pikkuiset autot.
 

Yhteistyössä