Kuka se oli?!?

Turkilmas
Mulla on myös lähes kaikkialla oma pullo mukana. Viimeksi pulloni herätti kummastusta pojan jalkapallopelissä :snotty: . Niin ja koulussa myös katsellaan mun 1,5 l:n putelia oudoksuen :xmas:

Muoks: Ja mulla pullo kulkee mukana koska mun on saatava Maxia aina kun haluan :D . Kyllä mä ihan kahvia juon kylässä...ja sen jälkeen Maxia :xmas:
 
vieras
Mä otan silloin, jos mennään johonkin pidemmäksi aikaa kyläilemään. Esimerkiksi jos viikonlopuksi mennään jonnekin, mulla on omat juomat mukana, Pepsi maxit siis :)
 
ajattele nyt itekkin miltä se näyttää
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mulla on myös lähes kaikkialla oma pullo mukana. Viimeksi pulloni herätti kummastusta pojan jalkapallopelissä :snotty: . Niin ja koulussa myös katsellaan mun 1,5 l:n putelia oudoksuen :xmas:
No ihan varmasti jos vielä vauva mukana ja äitillä oma pullo mukana, eikai sellasta kukaan hyvällä katso;)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja ajattele nyt itekkin miltä se näyttää:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mulla on myös lähes kaikkialla oma pullo mukana. Viimeksi pulloni herätti kummastusta pojan jalkapallopelissä :snotty: . Niin ja koulussa myös katsellaan mun 1,5 l:n putelia oudoksuen :xmas:
No ihan varmasti jos vielä vauva mukana ja äitillä oma pullo mukana, eikai sellasta kukaan hyvällä katso;)
Niin... se näyttää varmaan just siltä mitä se on: Janoiselta äidiltä joka juo janoonsa limpparia =)
 
ajattele nyt itekkin miltä se näyttää
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ajattele nyt itekkin miltä se näyttää:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mulla on myös lähes kaikkialla oma pullo mukana. Viimeksi pulloni herätti kummastusta pojan jalkapallopelissä :snotty: . Niin ja koulussa myös katsellaan mun 1,5 l:n putelia oudoksuen :xmas:
No ihan varmasti jos vielä vauva mukana ja äitillä oma pullo mukana, eikai sellasta kukaan hyvällä katso;)
Niin... se näyttää varmaan just siltä mitä se on: Janoiselta äidiltä joka juo janoonsa limpparia =)
Limppariapa hyvinkin juu, ja tietysti ihan raakana vielä.....
 

Yhteistyössä