Kukaan tilannut MyTrendyPhone:sta kännykkä tms.? Millainen firma on?

  • Viestiketjun aloittaja Epäröivä
  • Ensimmäinen viesti
"timo"
ensin lueskelin näitä "kauhu"tarinoita kyseisestä firmasta, mutta uskaltauduin tilaamaan. Tilasin 5v vanhaan kännykkään kuulokkeet, arvo toitituskuluineen 13e. Näin se sitten meni...
Luvattua spostia jolla seurata toimitusta ei koskaan tullut. En kuitenkaan huolestunut, koska toimitus kuitenkin tilausvahvistuksen mukaan piti olla perillä seuraavana päivänä - no ei ollut. Eikä ollut seuraavanakaan. Otin jo asiakaspalveluun yhteyttä...tai siis yritin mutta ei sieltä kukaan vastannut.
Sitten kolmantena päivänä luukusta kolahti kuori, jossa, yllätys yllätys, oli oikea ja toimiva tuote.
En ole tyytyväinen toimintaan, mutta tyttö on tyytyväinen kun sai puhelimeensa kuulokkeet - joten hyvinhän tässä kävi.
 
Jgftj cd
Dx.com on hyvä! Halpaa kamaa, ei siis mitään aitoa mut naurettavan edullisesti kaikkia kuoria yms sälää. Itellä aina toiminut toimitukset ja muut loistavasti, ei mitään moitittavaa!
 
Ipadmini
Itse tilasin juuri ipad miniin kuoret tuolta ja lähetys oli nopea ja tuote saapui loistavassa kunnossa! Tuote ei oolut aivan kuvan mukainen, mutta väri oli sama vain pieni ykstyiskohta oli erilainen. Ja tykkäänpä tästä "väärästä" tuotteesta ulkonäöllisesti jopa enemmän kuin mytrendyphone sivustolla olleesta kuvasta! Suosittelen sivustoa :)
 
"eve"
Kukaan siis ei ole saanut palautusrahojaan takaisin?! Eikö tässä ole asiakkaalla mitään oikeuksia, saako niitä enää koskaan? Voiko ilmoittaa poliisille?

Kokeilen huomenna soittaa, jos eivät vastaa niin sinne meni opiskelijan 66 e... ei helvetti :(
 
"Tyytyväinen"
Olen tilannut useamman kerran suojakoteloita kännykälle ja joka kerta tullut postissa päivässä. Viimeksi tilasin padin suojakotelon, siinä meni sellainen viitisen päivää, mutta perille tuli ja kaikki on aina toiminut moitteettomasti. Palautuksista ja itse laitteista kuten kännyköistä ei tosin kokemusta.
 
"Kiva"
Minä:
Ostamani suojakotelo hajosi kestettyään n. 8 latausluukun avaamista. Kuinka takuu toimii? Lähetänkö rikkinäisen kotelon teille, vai riittääkö kuva murtuneesta suojaläpästä?

mytrendyphone:
Olemme pahoillamme, mutta tässä tapauksessa emme voi hyväksyä tuotteen vaihtoa eikä rahan palauttamista,koska tuote on fyysisesti vaurioitunut.
Tuote on vioittunut väärinkäytöstä johtuen.
Takuu ei koske väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioita.
Kuluttajaviraston sivustolla lukee:

Myyjä ei vastaa viasta, jos se johtuu
tavaran tai sen osan tavanomaisesta kulumisesta
tavaran vääränlaisesta käsittelystä
käyttö- tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä
tavaran luovutuksen jälkeen kuluttajalle sattuneesta tapaturmasta

Minä:
Tuotetta EI OLE KÄSITELTY VÄÄRIN!
Ohessa teille luettavaksi myös kuluttajasuojan sivuilta kopioitu ote. Jos te edelleen pidätte kiinni kannastanne, että ette ole asiassa korvausvelvollisia, saatte olla varmoja että otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja tulen tekemään kaikkeni että kyseinen tapaus saa myös ansaitsemansa julkisuuden. Tuon hintaluokan kotelon tulee kestää normaalia käyttöä pidempään kuin muutaman viikon. Tuotteen normaalia käyttöä on se että latauspistoketta varten tuotteessa olevaa läppää myös avataan ja suljetaan.

Tavarassa on virhe esimerkiksi silloin, kun
tavarassa on valmistusvirhe
tavara ei sovi käyttöön, johon se on tarkoitettu
tavara ei vastaa tietoja, joita siitä on etukäteen annettu
tavara ei ole pakattu asianmukaisella tavalla sen säilyttämiseksi tai suojaamiseksi
tavara kestää lyhyemmän aikaa kuin perustellusti voi odottaa
tavaralle ei ole annettu riittäviä asennus- ja käyttöohjeita suomen- ja ruotsinkielellä
tavara ei täytä turvallisuusvaatimuksia

Pikaista yhteydenottoanne odottaen, toistaiseksi ystävällisenä:
-----------------

Mytrendyphone:
Hei -------------------
Valitettavasti emme voi hyväksyä reklaamaatiota tässä tapauksessa.

Hyvää päivän jatkoa.

Tässäpä tätä kirjeenvaihtoa. Kyseessä oli kuitenkin lähes 60€ arvoinen kotelo, jossa todellakin oli valmistusvirhe. Otin yhteyttä kotelon valmistajaan, joka vastasi välittömästi ja kertoi kyseessä oleva takuun alainen valmistusvirhe. Valmistaja lähetti uuden kuoren pahoittelujen kera. Oma asiani siis järjestyi, mutta hivenen jäi sylettämään ko. Yrityksen venkoilu. Siksi haluan jakaa tämän. Huomenna otan asiassa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Takuun ja vastuun kuuluu mielestäni olla sellaisia, joista ei voi laistaa omalla ilmoittamisella.
 
"MIE ITE"
Älkää maksako tilaamaanne tuotetta heti verkkopankissa vaan mielumminn luottokortilla tai postiennakolla. Muutama euro lisää kuluja ei haitaa, kun saa tavaran ensin ja maksaa vasta sitten. Luotottajahan korvaa, jos tavaraa ei saa ollenkaan.

Vaatikaa yhteystietoihin jonkun oikean vastuuhenkilön nimi tai jättäkää ostamatta sellaisesta putiikista jossa ei kukaan kehtaa seisoa tekojensa takana.

E-Bay hoitaa tehokkaasti myyjien ja ostajien maineesta tiedottamisen ja sulkee pois huijarit hyvin nopeasti.
 
V-V
Hei! Itselläni sellaista kokemusta.

Tilasin puhelinkuoren omalla kuvalla.. Sanoivat, että siinä on jonoa, joutuu odottamaan parisen kuukautta. Otin parin kuukauden päästä yheyttä ja sanoivat, että siinä on vieläkin jonoa reilut 5kk.. Noh ilmoitin sinne, että haluan perua tilaukseni, mutta ilmoittivat, että maksettua tilausta ei voi peruutta... mitähän tässä nyt sitte tekis :D ... Päätin sitte tilata toisen suojakuoren E-Baysta australiasta.. Makso puolet vähemmän, kuin tuolla ja tilaus tuli viikon sisään perille.. :D Edelleen mietin, että saankohan koskaan tuota "omalla kuvallani" tilaamaani tuotetta vai menikö sinne sitte se 28€...
 
vier
Hei! Itselläni sellaista kokemusta.

Tilasin puhelinkuoren omalla kuvalla.. Sanoivat, että siinä on jonoa, joutuu odottamaan parisen kuukautta. Otin parin kuukauden päästä yheyttä ja sanoivat, että siinä on vieläkin jonoa reilut 5kk.. Noh ilmoitin sinne, että haluan perua tilaukseni, mutta ilmoittivat, että maksettua tilausta ei voi peruutta... mitähän tässä nyt sitte tekis :D ... Päätin sitte tilata toisen suojakuoren E-Baysta australiasta.. Makso puolet vähemmän, kuin tuolla ja tilaus tuli viikon sisään perille.. :D Edelleen mietin, että saankohan koskaan tuota "omalla kuvallani" tilaamaani tuotetta vai menikö sinne sitte se 28€...
Ota yhteys kuluttaja-asiamieheen, saat purettua kaupan.

Jos toimittaja lupaa toimitusajan 2kk, tulee sen saapua silloin. Laki kuitenkin vaatii että ostaja antaa kohtuullisen lisäajan (jota 5kk ei ole) ja jos ei lisäajankaan jälkeen saa toimitettua tuotetta, niin saat purkaa kaupan.
 
Alan ammattilainen
Puhelin oli huollossa KAKSI kuukautta ja tuloksena, että ei vieläkään kunnossa. Maksoin ensiksi n.100e LG:n kosketuspaneelin vaihdosta. Parin viikon jälkeen ilmoittivat, että maksa 55e lisää lcd:n vaihdosta, joka ei ollut rikki huoltoon lähetettäessä! Sieltä väittivät, että rikki oli valmiiksi ja kuvia eivät suostuneet lähettämään. Kyselin molempien vaihdon hintaa "normaalista" kivijalka huoltoliikkeestä, josta sanoivat hinnaksi 190e. Asiakkaani suostui sitten näytönvaihdon hinnan lisäykseen mutta ei halunnut maksaa 190e. Lcd:tä he eivät kuitenkaan koskaan saaneet, vaikka valmistajalta sanottiin 3 kertaan niitä tulevan n.7vrk kuluessa. Aikaa tosiaan tähän kaikkeen kului 2kk kera 3:n puhelun ja parin sähköpostin. Lopuksi sanoivat, että eivät tiedä, milloin näyttöjä tulee. Kuluja tuli 010-puheluista ja aikaa meni puhelin ei vieläkään kunnossa ja postimaksut omaan piikkiin, eivät tällaisessakaan tapauksessa tulleet asiassa vastaan! Kusetusfirma, en suosittele kenellekkään. Olen itse matkapuhelinalan yrittäjänä toiminut 8 vuotta ja tämä oli huonosti hoidetuin huoltokeikka historian aikana. Olen myös 100% varma, että he ovat lcd:n siellä hajottaneet kosketuspaneelia vaihtaessa ja yrittivät omaa mokaansa laittaa asiakkaan piikkiin!
 
"Petetty"
Tilasin nokia 520 kuore Trendyphoneltat,jotka kyllä tulivat minulle. Mutta olivat rikki jo tullessaan kun palautin piti postimaksu maksaa itse. Nyt olen n. 3 viikkoa odotellut uusia tilalle. Mutta aina vastataan että reklamaatio kestää, eikä tuote ole tullut heille. HUIJARI firma älkää koskaan tilatko:
 
Entinen ASIAKAS
Oma kokemukseni vahvisti edellisten kirjoittajien viestiä: Taitavat myydä tuotteita, joita heillä ei ilmeisesti ole ja luvata toimitusaikoja, joihin heillä ei ole mahdollisuutta. Kaiken kukkuraksi lähetykset lähetetään ilman seurantaa, jolloin heidän asiakaspalvelunsakaan ei tiedä, missä toimitukset ovat. Oma lähetykseni on MyTrendyphonen mukaan lähetetty kesäkuun alussa ja edelleen matkalla. Sain asiakaspalvelusta seurantakoodin, joka viittasi johonkin toiseen tilaukseen Norjaan!

Vaikea enää kuvitella, että tuolta tulisi lähetystä ja rahojen takaisin saantikin voi olla vaikeaa. EN SUOSITTELE!
 
Pettynyt entinen asiakas
En suosittele minäkään.
Ostin tuotteita, jotka nettikaupan mukaan oli samantien saatavilla. Maksoin tuotteet samantien pankkikortilla. Sain tilausvahvistuksen sähköpostiin samantien, samoin kuitin maksusta. Meni viikko, eikä mitään kuulunut. Omissa tiedoissa statuksena "ei lähetetty".
Laitoin firmaan sähköpostia ja tiedustelin missä mennään.
Sain tylyn vastauksen, jossa ilmoitettiin että toimitusaika on 3-5 päivää (vaikka nettisivuilla lukee että klo 16 mennessä tehdyt tilaukset postitetaan samanpäivän aikana).
Meni pari tuntia, ja sähköpostiini tuli ilmoitus, että tuotteenne on postitettu.
Ja taas pari tuntia, niin tulee viesti että tuotteita ei ole lähetetty koska "emme ole saaneet rahojanne".
En ymmärrä miten niin rahat ei olleet menneet perille, sillä maksaessani mitään herjausta mistään ei tullut. Sain myös kuitin ja tilausvahvistuksen. Saamani asiakaspalvelu oli kuitenkin niin töykeää, että ilmoitin että en tilaa teiltä yhtään mitään ja haluan myös mahdolliset katevarauksessa olevat rahani takaisin.
Laitoin kyselyä pankkiin, jostain syystä tuonne firmalle on edelleen euron katevaraus, vaikka lopulta en sieltä mitään tilannut. Enkä tule koskaan enää tilaamaan.

Firma on epäluotettava, töykeä ja suoranaisesti valehtelee asiakkailleen luvatessaan samana päivänä toimituksen.
 
"Januski"
En suosittele kenellekään!
Mulle ainakin kävi niin, että kiristivät lisää maksua heti, kun saivat puhelimen. Asiakas on ihan tämän firman armoilla eli ei voi juuri muuta tehdä kuin maksaa lisää, jos ostaa korjauksen netistä.
 
"Kimmo"
Minulle kävi myös niinkuin näköjään useammalle muullekin, että tilattua tuotetta ei kuulunut. Olisi ehkä jälkiviisaasti pitänyt tajuta kun sitä oli muualtakin vaikea löytää. Tuli vain tanskankielisiä ilmoituksia varmaankin myöhästymisestä. Vastasivat kuitenkin nopeasti mailiin, että maksavat takaisin kun peruin kaupat mutta nyt olen odotellut tasan 1,5 kk rahoja VISA:lle. Tänään meni viimeinen viesti että rahat takaisin tai sitten täytynee vain ilmoitttaa poliisille. Amatöörimäistä/huijausta saada sijoitusrahaa?
 
Vieras 142
[QUOTE="Januski";30230415]En suosittele kenellekään!
Mulle ainakin kävi niin, että kiristivät lisää maksua heti, kun saivat puhelimen. Asiakas on ihan tämän firman armoilla eli ei voi juuri muuta tehdä kuin maksaa lisää, jos ostaa korjauksen netistä.[/QUOTE]

Koska oot vitun dörkä
 
"Kaisu"
Itse tilannut kaksi kertaa ko. firmasta ja kaikki sujunut mainiosti. Tuote ollut mitä pitikin, ainoastaan puhelinkotelon toimitus kesti yli kaksi viikkoa.. Hinta-laatu-suhde kohdillaan :)
 
"Niina"
EN SUOSITTELE TILAAMAAN!! Omasta tilauksestani on kulunut nyt yli viikko. Asiakaspalvelusta vastattiin, että toimitus kestää normaalisti 2-5 päivää ja että onko osoitteeni oikea? Ja kyllä on! Sanoivat lähettäneensä tuotteet ykkösluokan kirjekuoressa, jolloin ei ole seurantatunnusta. Silti maksoin postikuluista 4,80€. Avopuolisoni tilasi joskus pari tuotetta, mutta niitä ei ollutkaan varastossa, mutta sai rahansa takaisin onneksi. Varokaa tätä firmaa.
 
"Pekka"
Minulla on vain huonoja kokemuksia tästä firmasta: asiani meni näin Kyseinen yritys ei kyennyt minulle toimittamaan toista tilaamaani puhelinkuorta ja olen ollut yritykseen yhteydessä viimeisen kolmen viikon aikana 14 kertaa sähköpostitse ja tänään puhelimitse, sillä he eivät ole korjanneet laskua Klarnalle. Laskusta pitäisi poistaa maksu puhelimenkuoresta jota en ole saanut sekä lähetyskuluja vähentää. Lasku erääntyi ajat sitten. Tänään puhelimitse ilmoitin yritykselle riittauttaneeni heidän saatavan ja olleeni yhteydessä Kuluttajavirastoon. Eivät ole vieläkään korjanneet laskua vaan perivät edelleen kyseistä summaa. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO TUOLTA MITÄÄN!!
 
Ei luottoa
Älyttömät palautusehdot omalla kustannuksella vaikka lähettivät väärän tuotteen. Keksivät omia maksuja ja vähentävät niitä miten haluavat palautuksesta aiheutuneista postikuluista.

ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO MITÄÄN MYTRENDYPHONESTA.
 
vierailija
Ei kannata tilata mitään. Itse juuri sain tiedon ettei tilaamaani ja maksamaani puhelin telineen pidikkettä ole. Sähköpostissa ei ollut mitään rahojen palauttamisesta, vaan jotain alennuksia jos tilaan jotain muuta. 70 e Maksava puhelinteline tuli mutta en tee sillä mitään kun en pysty sitä asentamaan. Koska reikiä en ala tekemään.
 

Yhteistyössä