Kukkuluuruu, esittäytykää ja kertokaa lauantaiaamun puuhailut! :)

Hei hei :wave:

Mä en oo saanu tänää vielä mitään aikaseksi, oon vaan märehtinyt tietokoneella ja juonu kahvia :D Aion mä jotain tehdäkin, heti kun saan hilattua mun nalleaamutakin pois niskasta ja jotain muuta vaatetusta, mä ehkä aion lähteä ukon ja vierailevan veljen mukaan vaunulenkille :D

Mites muut?
 
"liisa"
vapaa lauantai pitkään aikaan enkä oo vielä päässy ulos vaikka siellä on IHANA ilma! pessy pyykkiä ja pessy pyykkiä ja vielä kerran pessy pyykkiä . tehny ruokaa

mut saahan välillä vain ölläillä?
 
"Carnival of Sins"
Mies lähti aamulla töihin, itse lähdin samaan aikaan treenaamaan. Oli sellainen hikijumppa, ettei mitään rajaa, ja lihakset on nyt jo hellinä. Sen jälkeen menin samalla reissulla kirjastoon ja ruokakauppaan. Nyt kotona nauttimassa lounasta. Pyykit pitäisi laittaa pyörimään ja vähän töitä tehdä ennen kuin peli alkaa.
 
mä kävin kaupassa ja sitten ostamassa 2 bikinit. Vielä pitäs lähteä hakemaan koiraa mun äitini luota ja sit suunnata pitkälle lenkille! Muutoin olen siivoillut ja valmistellut päivällistä. Kahvia on kulunut kuppi tolkulla :D Uhmiksen kanssa olen repinyt hiuksia päästäni, vauva on ollut taas rauhallinen, kuten aina- esikoisessa on enemmän puuhaa kuin vauvassa(aina kuvittelin että se tulee menemään toisin päin).
 
Aamulla leivoin valkosipulisämpylöitä ja kävin lyhyellä lenkillä.
Muiden herättyä aamutoimet ; petaukset sun muut.
Pojanpoika tuli ysin aikaan hoitoon.

Jotain kuoputin tovin pihalla sillä aikaa kun mies opetti pieniä ampumaan jousipyssyllä.
Iltapäivällä grillataan. Muuten lähinnä lorvitaan.
:)
 
"annika"
aamulla siivottiin, sitten käytiin ulkona kävelyllä lasten kanssa, mies leikki niiden kaa pihalla kun laitoin lounasta. nyt koitan saada lapset pysymään vielä hetken hereillä jotta nukkuisivat sitten ku peli alkaa, sais ees osan pelistä kattella rauhassa..
 
Heräsin todella pahalla tuulella, olisin halunnut vielä nukkua. Puoli tuntia kiukuttelin muksulle, kunnes sitten pyysin anteeksi ja aloitettiin aamu vähän kivemmissä merkeissä.

Etsittiin kummallekin reput, tehtiin retkieväät ja haettiin kaupasta vähän täydennystä eväisiin ja sitten käytiin pienellä retkellä. Ja muksu oli aivan haltioissaan :heart:
 
Blue
Hetken aikaa aamuista torkuin koneella kahvin kanssa.

Sen jälkeen olen pessyt pyykkiä ja ikkunoita....

Palkitsen itseni kuoharipullolla illalla jos teen reippaasti hommat loppuun, enkä eksy kovin monelle tauolle koneelle. Ja tietty isompi aihe juhlaan on se jos Suomi voittaa. :)

Mukuloita hoidan/käskytän vasemmalla kädellä tässä samalla. Juuri heitin ne ulos.
 
Mä nukkua puksutin kymmeneen asti, kun kerrankin oli mahdollisuus. Sitten katoin semmosen kauhleffan mitä en illalla uskaltanu kattoa. Sit vaan koneella hengailua. Söin just nuudeleita ja nyt oottelen poikaa kotiin et pääsis sit ulkoilemaan.
 
Me ollaan vauvan ja lapsen kanssa siivottu, pesty pyykkiä, vähän sisustettu, leikitty, luettu ja tehty ruokaa. Nyt molemmat nukkuu. Kauppalappua kirjoittelen ja yritän keksiä mitä ruokia tekisi.
Jos hyvä tuuri käy niin mies tulee ajoissa kotiin jotta keretään koko porukalla kauppaan.
 
"vieras"
Kello soi vartin yli 9. Jouduin herättämään 5v:n kerhoon. Kaveri kävi sitte hakemassa kyytiin. Pyykkikoneen sain päälle ja sit yhdentoista jälkeen lähdin asioille. Ensin tankille, sit kävin vaihtamassa auton miehen työpaikalla, hain oman ja kaverin lapset kerhosta, kävin viemässä lehdet keräykseen, kaverin lapset kotiin, vein yhden pussin sisustuslehtiä anopille.
Sit ajoin naapuripaikkakunnalle siivoamaan omaa kirppari pöytää ja sen jälkeen ruokakauppaan. Äsken tulin kotiin ja söin just leivän.
Nyt pitäs alkaa siivoamaan ja tekemään ruokaa.
Päivä menny eikä mitään oo saanu aikaiseksi.
 
"vieras"
Marika 31,5v täällä. Aamu on mennyt leppoisasti. Olen surffaillut paljon netissä ja tehnyt vain vähän kotitöitä. Ruoankin teki mies, minä katoin pöydän. Lapsi on ollut liikaa sisällä keväiseen ilmaan nähden. Mutta ihanaa on ollut ladata akkuja työviikon jäljiltä.
 

Yhteistyössä