Kumman valitsisit:kesämökki järven rannalla vai matkustelu?

  • Viestiketjun aloittaja valinta
  • Ensimmäinen viesti
vieras mies
Me on valittu matkustelu.
1-3 reissua vuodessa, 1 pitkä (2-3 viikkoa) ja 1-2 lyhyempää, miten milloinkin on lomaa ja rahaa. Isovanhempien mökillä käydään sitten saunomassa ja uimassa silloin tällöin.
 
Ehdottomasti matkustelu. Tän valinnan on tehneet mun vanhemmatkin, ja oon monesti sanonut kuinka kivaa oli matkustella ympäri maailmaa lapsena/nuorena eikä nyhrätä vuosikausia samalla mökillä.
Jokainen tehköön kuitenkin valinnan oman mielenkiintonsa mukaan.
 
njaah
Matkustelun varmaankin. En kaipaa mökkiä niinkään, kun on omakotitalo ja oma piha. Ainoastaan tuo järvenranta olisi mukava kyllä mutta silti, mieluummin matkustelisin. En varmaan jaksaisi tämä talon lisäksi panostaa mökkiin.
 
"äitee"
ehdottomasti mökkeily, onko ihanampaa kuin hurauttaa (1h) pois arjesta vaikka joka viikonloppu. nauttia luonnon rauhasta, samoilla metsissä, uida omassa rannassa jne.
minä stressaannun matkustelusta. joskin meillä on kyllä mahdollisuus siihenkin aina halutessamme.
 
da
Ehdottomasti matkustelu. Mökkeilyä olen kokeillut ja se on ollut mulle joka kerta täys työleiri. Lomasta ei ole voinut puhua. Matkustellessa sen sijaan joku muu siivoaa, laittaa ruuat etc. ja mä saan nauttia perheen kanssa yhdessäolosta :)
 
"vieras"
Ehdottomasti matkustelu! Mökinkin saa aina halutessaan vuokralle, eikä tarvitse samassa tönössä elämäänsä viettää :) tosin meillä on okt ja iso piha, että senkin takia varmaan mökkeily ei vois vähempää kiinnostaa.
 
"vieras"
Kesämökki, olisikin rahaa niin ostaisin heti kesämökin :)
Matkustelu ei kiinnosta yhtään. Tai kiinnostaisi ehkä muuten, mutta en osaa nukkua kuin kotona ja mun vuorokausirytmit menee sekaisin jo siitäkin, jos joudun nukkumaan jossakin muualla kuin kotona edes pari yötä. Omalla mökillä oppisin kyllä nukkumaan.
Matkustelusta tulisin ihan totaalisen hulluksi.
 

Yhteistyössä