kummi lapselle

  • Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti
yksinäinen
heippa!

minulla ei ole ystäviä kuin yksi ja hänellä on jo 10 kummilasta.mieheni suku ei kuulu kirkkoon,eivät ole koskaan kuuluneet.etsin nyt ystävää itselleni joka suostuisi myöskin kummiksi lapselleni.etsin henkilöä joka on todellinen ystävä ja jolle ihmisen ulkonäkö ei ole tärkein,vaan se sisäinen kauneus ja joka ei valitse ystävää pukeutumisen mukaan.olen saanut kokea ulkonäköni takia kiusaamista ja siksi minulla ei ole ystäviä kuin yksi.toivon,että olet pääkaupunkiseudulla asuva ja ikää olisi yli 30-vuotta,itse olen melkein 40-vuotias.asun itse kannelmäessä ja olisi mukava jos asuisit samalla suunnalla,niin voisimme käydä lenkillä,leffassa,kirpparilla yms.tilanne on todella hankala,sillä vauva syntyy parin kuukauden päästä ja kummia ei ole tiedossa.olen kyllä kuullut,että joku vantaan seurakunta välittää kummeja,mutta en tiedä mikä.meidän seurakunta eli kannelmäen seurakunta ei kasta lasta ellei kummi kuulu kirkkoon ja tarkistavat sen asian,että kummi kuuluu kirkkoon.

kuka haluaa auttaa minua?

laita meiliosoitteesi niin otan yhteyttä sinuun.
 
Taida
Kyllä se lapsi saa nimen ihan ilman kirkkoa ja kummejakin! Ja kummejahan on oltava 2 kappaletta, yksi ei riitä!!!

Sen kuin ilmoittaa nimen väestörekisterikeskukseen, niin that`s it...

Aloittajalla on isot alkukirjaimet hukassa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 18:13 Taida kirjoitti:
Kyllä se lapsi saa nimen ihan ilman kirkkoa ja kummejakin! Ja kummejahan on oltava 2 kappaletta, yksi ei riitä!!!

Sen kuin ilmoittaa nimen väestörekisterikeskukseen, niin that`s it...

Aloittajalla on isot alkukirjaimet hukassa?
Onko sillä jotain väliä,jos kirjoittaa viestinsä pienillä kirjaimilla kaikki?????
 
Taida
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 13:39 twins kirjoitti:
Onko sillä jotain väliä,jos kirjoittaa viestinsä pienillä kirjaimilla kaikki?????

No vaikka sitä väliä, että se ei ole kirjoitettu oikein? Haluatko esim. jos sun nimi olisi Johanna, että se kirjoitettaisiin johanna, etkö ottais pulttia? :LOL:
 
Not understanding
No jos ei oikeinkirjoitusta osaa, se kertoo aika paljon sivistyksestä ja älystä. Miksi sitten ylipäätään on Suomen kieli, jos sitä ei tarvitse noudattaa?

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2006 klo 18:28 Not understanding kirjoitti:
No jos ei oikeinkirjoitusta osaa, se kertoo aika paljon sivistyksestä ja älystä. Miksi sitten ylipäätään on Suomen kieli, jos sitä ei tarvitse noudattaa?
Kuulehan. Oikeaoppisesti kirjoitettuna suomen kieli kirjoitetaan pienellä s:llä. Kertonee aika paljon sinun sivistyksestä ja älystä.
 
Taida
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2006 klo 16:40 miumau-77 kirjoitti:
Kuulehan. Oikeaoppisesti kirjoitettuna suomen kieli kirjoitetaan pienellä s:llä. Kertonee aika paljon sinun sivistyksestä ja älystä.
onko tämä kirjoitus sitten parempi sinusta? tämä pienillä kirjoittelu.taidanpa kirjoittaa vielä yhteenkin,etten jätä välilyöntejä.vai se että kirjoittaa vain yhden kerran väärin?parempi siis puolustaa tätä tyyliä,kun melkein oikeaa...


:LOL:
 
Hävetkää
Hävetkää aikuiset ihmiset. Tällaisen haloo nostatte jonkun ihmisen kirjoittamisesta. Mitä v...n väliä sillä onko kirjoitusvirheitä vai ei? Pääasia, että asia tulee ymmärretyksi, vai? Ihminen on yksinäinen ja haluaisi lapselleen kummin. Ei hän varmaan halunnut tällaista tappelua kirjoituksensa asusta. Antakaa nyt hyvät ihmiset jo olla ja kirjoittakaa ainoastaan asiallisia kommentteja mitä ap haluaa, älkääkä nipottako!!!!!

Itse alkaisin mielelläni kummiksi lapsellesi, mutta asumme kaukana pääkaupunkiseudulla ja meillä miehen kans on yhteensä jo 7 kummilasta. Mutta toivottavasti ap löydät lapsellesi kummit. Ymmärrän hätäsi täysin, olisihan se hyvä, että lapsella olisi edes kaksi kummia. Ja vielä parempi, jos he pitäisivät kummilapseensa yhteyttä läpi hänen elämänsä. Omat kummini eivät liiemmin yhteyttä pitäneet, mutta hyvin olen ilman heitäkin pärjännyt =).
Zemppiä AP!!! :hug: :hug: :hug:
 

Yhteistyössä