Kummituksiako?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko kukaan nähnyt mitään yliluonnollista? Mä en ole uskonut tämmöisiin juttuihin, mutta eilen tapahtui outoja. Kaksi kertaa näin silmäkulmassani hahmon, ensin naisen ja sitten miehen. Naista en tuntenut, mies näytti miehen veljeltä mutta veli on kyllä elossa. Jälki käteen mietin olisiko pituus ja tummuus vain hämännyt. Kun katsoin tarkemmin, olivat hahmot poissa.

Illalla sitten kävi vielä outo juttu. 3v lapseni huudahti yhtäkkiä: "Isoisä haalareissa!" Meillä lapsilla ei ole isoisää eikä sellaista sanaa ole lasten kanssa edes käytetty, joten en tiedä mistä lapsi tuon sansn oppinut. Mutta minun isoisääni sanottiin isoisäksi (en ole tavannut, kuoli 70-luvulla). Minun mummoni on myös omille lapsilleni isoäiti, eikä isomummo. Hän on vielä elossa.

Mitähän asiaa hengillä oli vai olenko sekoamassa? :D Ei ollut pelottava fiilis. Äitini sanoi viime viikolla kuulleen isänsä kävelevän heillä, eli juurikin tuon saman isoisän. Onko mahdollista, että tämä on totta? Ja tosiaan, isoisä oli huomattavan tumma.
 
vierailija
Eli vain yksi omakohtainen kokemus? Arvelinkin ettei mua uskota. Mutta selvästi näin jonkun liikkeen silmäkulmassa, niin häiritsevän että käännyin nopeasti katsomaan. Eikä näkynyt ketään.
 
Eli vain yksi omakohtainen kokemus? Arvelinkin ettei mua uskota. Mutta selvästi näin jonkun liikkeen silmäkulmassa, niin häiritsevän että käännyin nopeasti katsomaan. Eikä näkynyt ketään.
On mullakin noita kokemuksia, mut sori jos laitan samalla kristillistä juttua...
Yhdessä rakennuksessa käydessä kummitteli useasti, kuulosti siltä kuin olisi ollut jokin henkilö joka touhuili vaikka mitä, vaikkei ketään ollut. Piti rukoilla hanakasti että se loppui.

Sit meidän edellisessä kodissa luin yhtenä yönä Jaakko Hämeen-Anttilan tekstejä siitä että muinaisessa Kaksoisvirranmaassa olisi ollut yksi uskonto joka olisi jakaantunut 4 haaraan (yhdestä tuli juutalaisuus ja toisesta islam), ja sitä lukiessani vieressä olevan eteisen naulakon henkarit liikkuivat ja helisivät ilman että tuuletus oli päällä. Eli ehkei kannata semmoista bullshittiä lukea. :D

Olen täällä kertonut ennenkin että sukulaiseni innostui jossain vaiheessa parapsykologiasta ja joistakin vaihtoehtohoidoista (en tuomitse niitä kaikkia), ja sen jälkeen alkoi heillä kummitella. Joku ylimääräinen tyyppi mekasti talossa.
 
vierailija
kuolleet ei pure vaikka olisivat munasillaan. väite kumottu. :LOL:
:ROFLMAO:

Olet osittain oikeassa. Just luin Raamatusta Jobin kirjasta Jobin sanoja kuolleesta ihmisestä, että "ei hän enää saa palata taloonsa."
Mutta jos tuota ajattelee kristillisesti niin vainajanäyt eivät siis ole vainajia vaan vainajiksi tekeytyneitä pahoja henkiä (ne on kuin Barbapapat eli ottaa minkä muodon vaan). Oikean vainajan sielu on jo kaukana täältä.

Mutta en enempää paasaa kristillisiä ettei ap ihan tuskastu. :)
 
vierailija
mikä siinä niin hauskaa oli. kyllä siinä isopyörä sutii reilusti tyhjää jos alkaa haamuja näkemään. :LOL:
Bu-ha-haaaaaa

Sanoo kaapupukuinen, joka palvoo näkemätöntä, jotain vitun rumaa karvanaamasatuprofeettaa ja väkivaltaista satuallahia. Ja saa syödä vasta pimeässä tiettyyn kuukauteen kun kummituksensa ei "näe". Bu-Ha HAAAAaaaaaaa. VITUN HÖLMÖ

Sutii sulla kyllä viiraa kaikkein pahiten kaikista palstalaisista. MOT
 
vierailija
Bu-ha-haaaaaa

Sanoo kaapupukuinen, joka palvoo näkemätöntä, jotain vitun rumaa karvanaamasatuprofeettaa ja väkivaltaista satuallahia. Ja saa syödä vasta pimeässä tiettyyn kuukauteen kun kummituksensa ei "näe". Bu-Ha HAAAAaaaaaaa. VITUN HÖLMÖ

Sutii sulla kyllä viiraa kaikkein pahiten kaikista palstalaisista. MOT
älä itke ruma lapsi. vaikka et mistään mitään tiedä. :LOL:
 

Yhteistyössä