Kumpaa teet mieluummin? Menet itse kylään vai otat vieraita vastaan? äitiystävät lapsineen

  • Viestiketjun aloittaja "MIE"
  • Ensimmäinen viesti
"ninni"
Menen itse kylään. En kertakaikkiaan kestä sekasortoa ja siivoa minkä nuo lapset saa aikaan meillä. Mä olen ihan neuroottinen noiden ympäri kämppää leviteltyjen lelujen kanssa. Toki siivoan kylässäkin ennen kuin lähdetään - mutta inhoan kun kaikki äidit ei tee sitä meillä kyläiltyään.

En odota ruokatarjoiluja, kahvia kyllä...
 
"vieras"
[QUOTE="MIE";22681687]Jos menet kylään niin odotatko ruokatarjoilua? Tarjoatko itse vieraillesi ruokaa?[/QUOTE]

Riippuu kaverista, joillekin menen mieluummin itse kuin kutsun heitä kylään. Ja en tarjoa ruokaa, kahvit kylläkin.
 
Riippuu ihan fiiliksestä onko kivempi itse lähteä kylään vai joku kutsua meille kylään.
Ruokaa en odota saavani, mikä tosin osin johtuu siitä että itselläni on erityisruokavalio. Kahvia/teetä/muuta juotavaa kyllä odotan saavani ja vieraille samoin tarjoan, yleensä vielä on pullaa pakkasessa, jos vieraat haluaa.
 
"noo"
Otan mieluummin vieraat vastaan ja kahvit tarjoan. Minulla on yleensä ruokatarpeet tietyksi ajaksi ja tiettyihin ruokiin ja ne on laskettu kuinka monelle riittää ja moneen syöntikertaan. En siis mielellään tarjoa ruokaa ellei erikseen ole sovittu. Omille "suosikkivieraille" laitan ruuan vaikka ei kuuluisi suunnitelmaan.

Meille eräs mamma änkeää lapsineen SYÖMÄÄN eikä itse kutsu kylään koskaan vaikka fiksusti ollaan ja siivotaan jälkemme vaikkei lapseni juurikaan leluja levittele edes
 
lök
Ihan kumpaa vaan. Tietty helpompi, jos meille tullaan, kun meidän lähteä 4 lapsen kanssa. Ruokaa en odota, mutta kahvit olis kyllä kivat. Ja jos kauas mennään, vois olla vaikka jotain suolasta piirakkaa kiitos. Ei tietty pakko, mutta ilahtuisin.
 
kutsun mieluummin. Meidän talo on hyvin "lapsitestattu", joten vierat lapset eivät saa aikaan mitään sellaista, mitä meidän lapset eivät ole jo kokeilleet :D Ja meillä on hyvin tilaa temmeltaa sisälläkin, vaikka lapsia olisi enemmänkin. Pystyyn vaan olemaan niiten muksujen kanssa rennommin kotona. Ruuat tarjoan jos vieraat ovat ruoka-aikana meillä, kahvit-pullat saa aina.
 

Yhteistyössä