Kumpi nimi tytölle???

  • Viestiketjun aloittaja Nimetönkö
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja nimetönkö;28983786:
No en tietenkään, mutta musta on vaan mukava lukea ihmisten mielipiteitä asiasta. Siksi kai tällaisia palstoja on. Turha sun on siitä ahdistua. :)
En ahdistukaan. Mutta ihmettelin vaan, koska vaihtoehtoja on tasan 2, ja tässä nyt on ollut viestejä kummankin nimen puolesta. En oikein siis vieläkään ymmärrä että mitä haluat nähdä. Ei tämä tästä tämän kummemmaksi taida mennä.
 
nimetönkö
Niin, ajattelin jos joku haluaa vielä sanoa mielipiteensä. Mua ei sinänsä kiinnosta ymmärrätkö sä sen vai et, mutta joidenkin täytyy aina ilonpilaajana kritisoida täällä kaikkea.
 
alkuperäinen kyselee
Nostan tän vieläkin. Lopullista päätöstä ei ole tehty. Olen päätynyt siihen, että tytöstä tulee joko
A) Matilda Aada Emilia
tai
B) Aada Matilda
Kumman kannalla olette? Itse tietenkin päätämme, mutta olisi mukava lukea mielipiteitä. Kumpikin yhtä kaunis, mutta haittaako Aadan yleisyys tosiaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kyselee;29092376:
Nostan tän vieläkin. Lopullista päätöstä ei ole tehty. Olen päätynyt siihen, että tytöstä tulee joko
A) Matilda Aada Emilia
tai
B) Aada Matilda
Kumman kannalla olette? Itse tietenkin päätämme, mutta olisi mukava lukea mielipiteitä. Kumpikin yhtä kaunis, mutta haittaako Aadan yleisyys tosiaan?
Noista valitsisin Matilda Aada Emilian.
 
Mä laittaisin omalle tytölleni Matildan. Aada oli aikaisemmin mun suosikki, mutta nyt on niin monta lähipiirissä, että se on mulla samassa lokerossa kuin Ida eli ihan kiva ja kaunis nimi, mutta niin yleinen, että siihen ei kiinnitä enää oikein huomiota. Ja ymmärrän kyllä sua ap, vaikka tuolla joku sua kritisoikin, että tämä on vähän sama kuin pohtisi asia jonkun kanssa ääneen, vaikka itse tekeekin ratkaisun.
 

Yhteistyössä