Kumpi pahempi? julkinen imetys vai julkinen kuseskelu

Muinaisina aikoina molemmat lieneet hyvin luonnollisia tapahtumia. Minun mielestä imetyksessä julkisella paikalla ei ole mitään noloa. Se joka siitä nolostuu menköön itseensä. Kuseskelijat tuomitsen suoralta kädeltä! :eek:
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 15:50 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:24 Lunatic kirjoitti:
Imetys, sen voi hoitaa kotonakin. Sensijaan hätä ei lue lakia. :saint:
niin et kaupastakin keskenkaiken kotiin imettää,just :kieh:
Oletko kuullut tuttipullosta. Keksittiin varmaan jo edellis-vuosisadalla. :whistle:
 
ilveskissanminttu
Mä en kyllä pysty vertaamaan noita asioita millään keskenään.
Ja toi sinun vetosi viedä vauvan kakkavaippa siihen virtsaläntin viereen oli VÄHINTÄÄNKIN yhtä idioottimaista kun julkikuseskelu. Jäi vähän epäselväksi KETÄ se hyödytti? Todennäkösesti vaan ärsytti enenmmän ihmisiä jotka eivät hyväksy muutenkaan julkivirtsailua saati kakkoja kadulla :whistle: Ja tiedä vaikka ois taas yhdelle hullulle äitienvastustajalle tuonut lisää vettä myllyyn...
 
Pikku Ruu
Me oltiin kerran tytön kanssa kaupungilla ja sille tuli nälkä. Tuttipulloa ei ollut koskaan huolinut, mutta ajattelin että entäs jos vaikka Lunatic sattuu näkemään kun vauvaani imetän niin yritin sille antaa pullosta maitoa. Kyllä ne ihmiset ihmetteli että mitä sä sitä lastas huudatat, mutta kun se julki-imetys on niin paha asia..
Joo, olipahan taas kysymys.. Eiköhän mun vastaus ja mielipide imetyksen vastustajia ja niitä kohtaan jotka on sitä mieltä että lasten on pakko pilata hampaansa tuttipullon syönnillä oo tullu selväks.
 
Tätä ei kauan pitänyt miettiä, aikuisten ihmisten kuseskelu tietenkin. Kyllähän vauvalle ruokaa pitää antaa jos nälkä tulee eikä silloin paikalla ole väliä. Imetyshän on aivan luonnollinen asia jonka voi hyvinkin huomaamattomasti suorittaa.
 
Yleinen kuseskelu yms. Ja hirveesti huudetaan koiranpa.skoista mut moniko kirjottaa yleisönosastolla että taas kadut täynnä juoponk.usta tai viikonlopun jälkeen taas ravintolan edusta täynnä k.usta ja oksennusta... Ja ei oo kyl pelkät juopot ku k.useksii. Oon nähny ku miehet käy kaupan takana tai seinustalla k.usella ja kaupassa olis sisällä yleisövessa. Ja samoin ku asuin kerrostalossa jossa asui sekä koiria että juoppoja ja enemmän oli ihmisk.usta pihassa ku koiran, talvisin iljettävän näköstä. \|O
 
ilveskissanminttu
Aikuisen ihmisen pitäisi kuitenkin kyetä hallitsemaan virtsaamistaan sen verran että löytää lähimmän vessan kaupunkiolosuhteissa. Tai sitten kannattaa vähentää sitä kaljan juontia.
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 15:53 Lunatic kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 15:50 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:24 Lunatic kirjoitti:
Imetys, sen voi hoitaa kotonakin. Sensijaan hätä ei lue lakia. :saint:
niin et kaupastakin keskenkaiken kotiin imettää,just :kieh:
Oletko kuullut tuttipullosta. Keksittiin varmaan jo edellis-vuosisadalla. :whistle:
Niin että tuttipullo on kovin nuori keksintö, verrattuna ihmiskunnan ikään :whistle:
Tiesitkö että järjenkäyttökin on keksittyä
=)
 
Lunatic
\Niin että tuttipullo on kovin nuori keksintö, verrattuna ihmiskunnan ikään :whistle:
Tiesitkö että järjenkäyttökin on keksittyä
=)


[/quote]

Ei, vaan SALLITTUA!!!!!!!!!! :D
Toki se sun kohdalla voi keksittyäkin olla.. :LOL: ;) <br><br>
 
ei kestorakko
Mitä on julkikuseskelu. Mun mielestä yleiset vessat on tosi törkysiä, etten kovin herkästi mene tauteja hakemaan. Jos olen juoksulenkillä metsässä, niin tasan tarkkaan kyykin puiden suojissa. Tai jos olen lähipuistoissa, meilläpäin tosi puskaista seutua, niin kyllä kykin. Jos automatkalle lähetään, niin varmana kykin suojassa levähdyspaikalla. Miks tästä tehdään numero. Joo ja julki-imetyskään ei mua haittaa.

Tosin tota kuseskelua on monenlaista. Nyt ei ymmärrä tätä vastakkainasettelua. Mutta ne kännikalat jotka kaupungissa kuseskelevat yleisissä puistoissa tai pitkin talonpieliä tai katuja, niin :$
 
Nimpula
Itse en imettäisi julkisella paikalla, ajattelisin siinä muitakin (toki piilopaikan ettisin). Aikuisten virtsaaminen julkisilla paikoilla on kuvottavaa, mutta pienet lapset voivat pissiä johonkin nurkan taakse tms. syrjäiseen paikkaan hädän iskiessä..
 
imettäjä
:eek: :LOL: Tarviiko tuota edes kysyä. Julkinen kuseskelu rikkoo ainakin kaupungin järjestyssääntöjä ja on sakotettavaa.

Imetys sen sijaan on ihan sallittavaa ja jopa toivottavaa :whistle: Kaikeka te keksittekin verrata :xmas:
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:30 Lunatic kirjoitti:
\Niin että tuttipullo on kovin nuori keksintö, verrattuna ihmiskunnan ikään :whistle:
Tiesitkö että järjenkäyttökin on keksittyä
=)
Ei, vaan SALLITTUA!!!!!!!!!! :D

[/quote]

Ei tällä palstalla :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:21 Patarouva kirjoitti:
Tätä ei kauan pitänyt miettiä, aikuisten ihmisten kuseskelu tietenkin. Kyllähän vauvalle ruokaa pitää antaa jos nälkä tulee eikä silloin paikalla ole väliä. Imetyshän on aivan luonnollinen asia jonka voi hyvinkin huomaamattomasti suorittaa.
Pissahätäkin on inhimillinen tarve. Ihminen ei voi syödä, nukkua tai kusta varastoon. Ja monella voi olla heikko pidätyskyky. Tosin paikan voisi valita tarkemmin. Mutta lopulta ihan luonnollinen perustarve. Mutta aina löytyy nurmikoita ja puita mihin voi mennä suojaa. Kato joskus se hätä voi käydä ylipääsemättömäksi. Pidättäminen on epäterveellistä, monelle tulee virtsis ja huono olo. Voipa vaikka rakko haljeta....
 
ymmärrän
Muistelkaas nuoruusaikoja ja käsi sydämmelle. Kukapa ei olis tuota humalapissaamista harrastanut. Tai pissannut luontoon. Vai otatteko matkoillekkin sen pytyn mukaan :hug: :hug:
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:30 Lunatic kirjoitti:
\Niin että tuttipullo on kovin nuori keksintö, verrattuna ihmiskunnan ikään :whistle:
Tiesitkö että järjenkäyttökin on keksittyä
=)
Ei, vaan SALLITTUA!!!!!!!!!! :D
Toki se sun kohdalla voi keksittyäkin olla.. :LOL: ;)

[/quote]

Eiköhän jotkut luolaihmiset ole aikanaan ihan vahingossa KEKSINEET että järkeäkin voi käyttää :whistle: Ja eikö pienet lapsetkin jossain vaiheessa oivalla saman?
Tuttipullonkäyttö toki on myös sallittua, jos haluaa väkisin tissivauvan vieroittaa tissistä ja samalla vääntää tulevat hampaat kohti taivaita :whistle:
Sä alat hullu pieni oikeasti menettää otettasi tuon ns vattuilusi suhteen =)
 

Yhteistyössä