kun ei enää tunnista itseään

  • Viestiketjun aloittaja "haamu"
  • Ensimmäinen viesti
"haamu"
Miten minusta tuli tällainen? Tiesin aina ennen mitä haluan ja mitä teen jotta saavutan sen ja aina oli joku varasuunnitelmakin. Olin myös aika tyytyväinen itseeni. Tuntui että elämällä oli merkitystä.

Nyt mä katson peiliin enkä meinaa tunnistaa itseäni. Valokuvissakin näytän ihan kuolleelta. Se joku ilo ja joku mun katseesta ja silmistä on kadonnut. Vanhoissa kuvissa sen vielä näkee... Miten minusta tuli näin läski, ruma, tyhjä, nuutunut...
 
"Vieras"
Voi olla jokin kriisi. Ihmisen elämään kuuluu kausia, jolloin kehittyy ja välillä jumittaa. 7 vuoden välein tulee kasvukriisi. Elämä muuttuu. Onko sinulle tapahtunut mitään, mikä tekisi olosi tuollaiseksi? Kyllä olosi voi parantua. Mieti elämääsi ja mitä siitä voisit muuttaa?
 
Memmuski
Ikävää tuollainen olotila...mulla on kyllä asiasta myös kokemusta. Onko sulla ite käsitystä, että jotkut tapahtumat ovat johtaneet tähän kurjaan olotilaan. Jos elämässä tulee paljon vaikeuksia, se voi lamaannuttaa. Mulla itellä näissä tilanteissa vanha kunnon viholliseni anoreksia nostaa aina päänsä ja olen siis jo 40.
 
"haamu"
Pitkän aika työttömänä, muutto, lapsella todettiin oppimisvaikeuksia, parisuhdekriisiä.. Kyllähän sitä hämminkiä on riittänyt paljon kahden vuoden sisälle..
 
[QUOTE="haamu";28957648]Pitkän aika työttömänä, muutto, lapsella todettiin oppimisvaikeuksia, parisuhdekriisiä.. Kyllähän sitä hämminkiä on riittänyt paljon kahden vuoden sisälle..[/QUOTE]

Esim: uusi harrastus voisi piristää, kaikilla meillä on joskus alamäkiä mutta niitä seuraa aina ylämäkiä :) ota vaikka joku kaveri mukaan uuteen harrastukseen kyllä se päivä paistaa vielä sinullekkin :)
 

Yhteistyössä